Koobras napisał(a):Olej jest jedna z najczęstszych przyczyn awarii z tego co wiem a Tak doświadczony Mechanior jak Ty już dobrze powinien o tym.wiedzieć:)
Jakich awarii, czego dokładnie? Gdybać można, strzępić język i stawiać zarzuty bez pokrycia w faktach. "Tak doświadczony Mechanior jak" twierdzi że najczęstszą przyczyną awarii jest brak zainteresowania stanem maszyny, następnie wady materiałowe jak i fabryczne a olej... olej jest na samym końcu piramidy i jego działanie widać dopiero po tysiącach przepracowanych godzin... no chyba że nalejesz JASOLa HL do nowoczesnej koparki - wtedy efekty widać od razu
15 lat leje FUCHSa do wszystkich maszyn jakie obsługiwałem, są wśród nich takie które mam pod opieką od samego początku i znam je na wylot - zagwarantuję że ten olej jest co najmniej równie dobry jak SHELL, TEXACO, AKCELA, GULF i wiele innych marek a na pewno lepszy niż wiele popularnych tanich produktów...
Bańki Fuchsa dla KOMATSU miały wielki napis KOMATSU i małymi literami w prawym dolnym rogu WYPRODUKOWANE PRZEZ FUCHS OIL CORPORATION.
Bańki i beczki FUCHSa dla MERCEDESA mają znaki MERCEDESA i są SIWE.
Najprawdopodobniejszą przyczyną zmiany dostawcy przez KOMATSU nie była jakość oleju (nikt nikomu oficjalnie nic nie zarzucił) tylko osoba decydująca o zaopatrzeniu oraz ujednolicenie wizerunku firmy.
Fuchs dostarczał olej do wielu innych serwisów znanych marek (nawet do CATa w opcji tanich przeglądów) ale nie wytrzymał konkurencji z WIZERUNKIEM firm które większą wagę przywiązują do szyldu niż jakości że nie wspomnę o pieniądzach, bo po co dawać zarobić jakiejś mało znanej firmie jak można sprzedawać WŁASNY BRAND i zarabiać podwójnie?
Jak pisałem, z FUCHSem współpracuję od 15 lat, jedyny zarzut jaki mogę do nich mieć to ceny, sztywna polityka handlowa - NIE NISKA JAKOŚĆ - dlatego coraz mniej bierzemy od nich oleju ale nadal pozostaje w ofercie jako opcja.