przez ezsimo » 25 Wrz 2017 22:24
Hydrosowa - trochę zbiłeś mnie z tropu ilością oleju w pierwszym poście (60L) - z tego zrozumiałem, że wymieniłeś olej hydrauliczny w głównym obiegu. Ale jeśli wlewałeś za siedzeniem to wymieniałeś olej w skrzyni biegów/przekładni/zmienniku itd.
Ustalmy jedną rzecz - czy Twoja 580K jest serii 3 (od numeru JJG0020000 wzwyż) tzn. czy ma w jednej obudowie zmiennik, skrzynię i przekładnie główną ? W takim przypadku dźwignia zmiany biegów powinna być z przodu w konsoli po prawej stronie. Dla odmiany 580K serii 1 będzie miała osobno zmiennik i osobno skrzynię, a długa dźwignia zmiany biegów będzie wystawała z podłogi.
Jeżeli masz 580K serii 3 to wlewając do obudowy skrzyni olej 80W90 zmieniłeś także olej na zupełnie nieprawidłowy w zmienniku. To z kolei jest prawdopodobnie przyczyną braku jazdy. Jeśli tak, to wywal ten olej i zalej skrzynię prawidłowym. Nie mam pod ręką danych 580K serii 3, ale z tego co pamiętam to wchodziło tam coś koło 45 litrów oleju HY-TRAN Ultra (ewentualnie oleju uniwersalnego hydrauliczno-przekładniowego UTTO SAE 10W30 - uwaga, w żadnym przypadku zwykły olej silnikowy 10W30 !). Przy wlewie powinien być bagnet - poziom oleju mierzy się przy pracującym silniku na wolnych obrotach. Dodatkowo w obudowie zmiennika powinien być filtr oleju skrzyni biegów (prawdopodobnie D94236, ale trzeba to sprawdzić po wymontowaniu), ten filtr koniecznie do wymiany.
ezsimo
Operator
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 Wrz 2016 12:02
- Miejscowość: Mazowieckie
- Pochwały: 43
Maszyna: Cat 301.5, JCB 3C, JCB 3CX
Firma: AST