przez Kkrzysiek » 10 Gru 2017 16:27
Dziękuje za zainteresowanie. Na "chłopski rozum" powinno być tak jak piszesz. Zostawione miejsce na zębatce na pompie by pasowało idealnie do koła w silniku. Cały szkopuł w tym że nie ma tam niczego widocznego. Dlatego pytam się o znaki do ustawienia . Jutro zamierzam dokładnie obejrzeć z lusterkiem i lampką, ewentualnie zrobię zdjęcia. Pozdrawiam
Wracająć do ustawienia:
Na wieńcu znajduje się zaślepka na dwie śrubki, odkręcamy ją a pod nią podziałka. Przesuwamy wieńcem do ustawienia około 26 stopni. Przechodzimy do koła na pompie. W bloku silnika jest zębatka bez żadnego wycięcia ale za to z dziurką na jednym z frezów na rozprowadzenie oleju, słabo widzoczna. Nacięcie na zębatce pompy ustawiamy na właśnie tą dziurkę i składamy.
Moje zdziwienie ze maszyna zapaliła po samym tylko napełnieniu pompką reczną na pompie, bez wiekszego odpowietrzania.
Cała przyczyna problemów to woda w paliwie. Pamiętajcie żeby spuszczać wodę ze zbiornika specjalnym korkiem. A potrafi się nazbierać nawet do 5 litrów. Pozdrawiam.