Moderator: peckiel
projektt
Operator
Maszyna: Volvo L120E, Cat 323D, Volvo 290B
Firma: .
projektt napisał(a):Duzo osob polecało mi, więc wziełem. Dodatkowo na plus, to, że ladniejsza jest i polska marka.
projektt napisał(a):Ja wzielem dość mocno wyposarzony, skorzana kierownica i fotele. Oski tylnie 16 ton i z przodu 9. Wzmocniony stablizator tylni. Nowej generacji radio. Wiekszy uklad chlodzenia. Naped przystosowany na ponad 60 ton i duzo innyc rzeczy.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
projektt
Operator
Maszyna: Volvo L120E, Cat 323D, Volvo 290B
Firma: .
projektt napisał(a):Przebieg nie wiem ile, ale bardziej ide w kierunku na efektywność, czyli robie wszystko, aby auto jeździło pełne w dwie strony.
Przy takim założeniu jak sie sprawdzi, to koszt leasingu nowego auta nie jest znaczacym obciazeniem.
projektt napisał(a):Silnik 500 konny jest już bardzo duża dopłata niż 450. Po drugie, to 450 konny silnik po zasięgnięciu duzo opini, to bardzo dobrze sie spisuje.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
PIOTRHAJA
Pomocnik operatora
PIOTRHAJA napisał(a):Kolega jeździ aroksem 8x8 i ma możliwość przełączenia na kopalni na manuala ale i tak twierdzi ze to nie jest to co poczciwy robur mp3
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Piotr mc 85 napisał(a):PIOTRHAJA napisał(a):Kolega jeździ aroksem 8x8 i ma możliwość przełączenia na kopalni na manuala ale i tak twierdzi ze to nie jest to co poczciwy robur mp3
W sensie całości, jazdy samochodem, czy sposób sterowania biegami?
PIOTRHAJA
Pomocnik operatora
PIOTRHAJA napisał(a):raczej sterowania biegami
PIOTRHAJA napisał(a):autem co ma 200-300 tyś najechane z ładunkiem 30t po naszych budowach
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała
Seba350
Fachoperator
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
PIOTRHAJA
Pomocnik operatora
PIOTRHAJA napisał(a):ja jeszcze co do tych opon do 8x8 najlepsze 13
Seba350 napisał(a): Pierwsze, na co też zwróciłeś uwagę - jak można wypuścić auto na wzmocnionym zawieszeniu nie dając odpowiedniego ogumienia do tego ??
Seba350 napisał(a):. Drugie (może mam mylne wrażenie, ale od początku trochę śledząć zapytania założyciela wątku) wydaje mi się, że to auto dużo więcej ma jeździć po drogach publicznych - wiesz ile to będzie ważyło puste ??
Seba350 napisał(a):Trzecie - auto ma jeździć cały czas pełne - też jesteś długo w branży - wyobrażasz to sobie ??
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Luka napisał(a):Bo 8x8 to wozidła, z możliwością wyjazdu na drogę.
Luka napisał(a):U nas jeszcze nie ta kultura, ale na niektórych budowach zdarza się, że materiał przywozi/odwozi się wannami, a wozidłami,
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Luka napisał(a):Ale są kraje, gdzie przy odpowiedniej ilości osi samochody mogą mieć DMC ponad 50 ton.
Luka napisał(a):W Czechach 4 ośki jeżdżą z przyczepami tandemami, a w Danii ciągniki 3 osiowe ciągną wanny 4 osiowe.
Luka napisał(a):Nadal 4 ośka, mimo większego DMC nie zastępuje pojazdu który ma dowozić materiał na budowę i z budowy, bo są konfigurację mogące przewieźć więcej materiału.U nas jest to po prostu przeskalowane na mniej.
Luka napisał(a):Przy DMC technicznym 41 czy 50 ton samochód spokojnie może robić za wozidło po budowie.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości