Brawo Ja
-- 22 Mar 2018 16:24 --
Dzis bylo kolejne podejscie do koparki, zapalila i normalnie jezdzila przez ok 10min, po czym zaczela szarpac i koniec jazdy, wyczyscilismy chyba szystkie styki w kabinie i poza nia, podmienialismy cewki elektrozaworow i nic sie nie zmienilo, jedyne co zaobserwowalismy to ze pod gumowym kapturkiem od dwoch elektrozaworow jest rdza, a dokladnie za kabina sa dwa bloki z elektrozaworami (chyba niskie cisnienie sterujace) jeden jest pionowy z dwoma zaworami a drugi poziomy z szescioma (albo piecioma, nie pamietam dokladnie do juz mi sie w oczach miesza od tych wszystkich wezy), pierwszy zawor na bloku poziomym otwiera cisnienie na jakies ustrojstwo na gorze glownej pompy hydraulicznej, drugi elektrozawor otwiera cisnienie praktycznie w to samo miejsce co pierwszy z tym ze dostala sie do niego woda i suwak w elektrozaworze sie zawiesil w pozycji włączonej, trzeci elektrozawor mial inny kapturek, nie byl gumowy tylko taki z motylkiem ktory byl wkrecony (wlaczony na stale) i steruje on cisnieniem na prawy joystick, i w koncu czwarty zawor ktory steruje cinienia na pedaly, byl takrze zardzewialy i suwak stanal w pozycji otwartej- wylaczonej, po podmiance kapturka tego zakrecanego z 3 na 4 zawor i zakreceniu go pojawilo sie cisnienie na pedalach ale po wcisnieciu jazdy czy to w tyl czy przod kola ani drgna i koparka gasnie, dodam ze hamulce nie trzymaja, kola kreca sie swobodnie a jednak po wcisnieniu pedalu jest jakis straszny opor az silnik zgasnie, weze z pedalow ida bezposrednio na ten duzy blok sterujacy na srodku koparki (kolumne obrotu) i wyglada to tak jakby tam juz sterowaly tylko wysokim cisnieniem, ale dlaczego cisnienie nie dochodzi na hydromotor?