Witam Serdecznie. Mam problemem z ciaglym zapowietrzaniem sie układu paliwowego. Przy kazdej probie uruchomienia silnika trzeba odpowietrzać układ od nowa. Wymienione filtry, wszystkie przewody elastyczne, podkładki miedziane (również pod odpowietrznikami), wymieniona podstawa filtra wstępnego(ten duży z czujnikiem). Jak odpali po odpowietrzeniu chodzi normalnie, wkręca się na obroty bez problemu. Może pracować cały dzień a 15 minutach od zgaszenia już nie zapali bez odpowietrzania. Spotkal sie ktos z takim problemem kiedys?
No wróżenie z fusów trochę Wczoraj miałem klienta, ten sam problem i silnik, stwierdzili, że u nich przeglądnęli wszystko i ostatnią rzeczą została pompka zasilająca paliwa. Ale faktycznie będzie mimo wszystko bez oględzin ciężko.
Części do silników Perkins. Sprawdź naszą ofertę. W sprzedaży oryginalne produkty Perkins jak również wysokiej klasy zamienniki.
Sprawa się wyjaśniła. Tak jak kolega wyżej mówi problemem okazała się pompa niskiego ciśnienia. Straciła szczelność na ośce i stad układ ciągną powietrze. Wymiana na nowa i po problemie. EDIT: Problem mina ..... na jeden dzień Walec poszedł w robotę i wystąpił następny problem. Zapala się pomarańczowa kontrolka błędu silnika(pierwsza od lewej) i walec gaśnie. po chwili normalnie odpala. problem występuje pod obciążeniem. Na wolnych nie występuje.