Co do opon przednich to na tych maszynach już chyba widziałem wszystko. W swojej obecnie mam np. 265/70R16 BF Goodrich na felgach z pierścieniem... Fabrycznie były jako standard Vredestein 9.00 x 16 - 10 ply. Opcjonalnie różne od 10.5 x 16 do 12.00 x 18 - 12 ply.
Na tyle standardowo było 16.9/14 x 28 - 8 ply. Jako opcja 18.4/15 x 26 - 8 lub 10 ply. Jak szerokie wejdą to nie wiem bo tylko takie widywałem.
Z ładowarką i tak nie poszalejesz bo nie ma napędu na przód. Ta maszyna jest bardziej do kopania niż robienia przodem.
Co do hamulców to są bardziej "spowalniacze" a nie hamulce. Całe podwozie masz od Leylanda (z niewielkimi modyfikacjami) i hamulce też są takie same jak w ciągnikach Leyland lub Nuffield. W Polsce trudno o części, ale w UK kupisz prawie wszystko.
Hamulce warto najpierw rozmontować, sprawdzić i wyczyścić (uważaj, tarcze mogą być z azbestem więc rób w dobrej masce i odpowiednim miejscu). Czasami problemem są uszczelniacze na wałkach i wtedy hamulce są ubrudzone w oleju i skuteczność jest żadna. Najczęściej jednak do roboty są rozpieracze (dwie tarcze z kulkami) i mechanizm dźwigni oraz belka z osiami pedałów.
Autor postu otrzymał pochwałę