Moderator: peckiel
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
Luka napisał(a): Natomiast jeszcze ciekawsze wydało mi się 8x4 z tridemem. U nas praktycznie niespotykana konfiguracja, a wydaje mi się, że całkiem ciekawa.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Piotr mc 85 napisał(a):To raczej ładowności nam nie zmieni - a to liczy się najbardziej. Do tego mizerne właściwości terenowe, także podwójnie bez sensu. Te auta jeżdżą po twardym gruncie, bo ciągają jeszcze 4- 5 osiowe przyczepy, czasem mając jedną oś napędową i duży plac do rozładunku. Na Polskie warunki - nie do przyjęcia.
Co do kompaktów, to Schmitz i Intercars nie robią takich naczep, dlatego odpisali na maile od ręki, czekam na odpowiedzi Meillera i Wieltona.
Luka napisał(a): po podniesieniu ostatniej osi powinno sobie znacznie lepiej radzić niż właśnie klasycze 8x4.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Seba350
Fachoperator
dawidg2 napisał(a):Piotr mc 85, przecież w polsce na wszystko homologacja więc nie jest łatwo.
Seba350 napisał(a):Kempf robi na 1000%, ale pewnie o to chodzi, że homologacja to droga sprawa, a zainteresowanie na Polskim rynku pewnie zerowe, więc nie mają potrzeby.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Seba350 napisał(a):Meierling robi na 2 sposoby osie skrętne - jak w mojej pierwsza i jak w tej niebieskiej druga - co jest lepsze?? Nie wiem... Obawiam się, że przy drugiej skrętnej mocno dupą nad rzuca(punkt zwrotu jest na pierwszej osi, a to z prawie 3 metry do najdalej wysuniętej części tyłu naczepy), a tego w lusterku nie widzisz - przy pierwszej skrętnej mocniej zachodzi, ale to w lusterku widać
Seba350 napisał(a):Meierling robi na 2 sposoby osie skrętne - jak w mojej pierwsza
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Seba350 napisał(a):Bęben jest bo wszystkie ciągniki ze stałym napędem są na bębnie i naczepa też powinna być na bębnie do tego. A i np MAN hydrodrive z mostem na zwolnicy (są też na półosi) też ma bęben właśnie w moście.
Seba350 napisał(a):Jak wiesz, że będziesz auto tyrać, to kup sztywne. Ja rozwożę piasek po budowach, gdzie się ładuje praktycznie na twardym, a rozładunek to z twardego w cofnąć na działkę, wysypać i wyjechać - i tu hydro się sprawdza w 100%, nie dam rady go zagrzać, przesilić itd.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Seba350 napisał(a):Drugi filmik pierwsze sekundy - tak ma hydrodrive - musi most zacząć grzebać a po chwili przód zaczyna (zwłoka na wytworzenie ciśnień odpowiednich) i ok 7 sek - kręci jedno koło przednie - w 4x4 sztywnym byś blokade przodu jeszcze zapiął.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości