Moderator: mechanior
MisiekMati1993
Nowicjusz
Maszyna: CAT 432D 2005
Firma: własna działalność
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała
MisiekMati1993
Nowicjusz
Maszyna: CAT 432D 2005
Firma: własna działalność
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała
Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
saklawi
Pomocnik operatora
Maszyna: Case 580 SR
Firma: Firma uslugowa
mechanior napisał(a):Trzeba wymienić tuleje łożyskowe w moście, sworzeń i podkładki, same podkładki nie skasują luzu poprzecznego wynikającego ze zużycia sworznia i tulejek wykonanych z szklanego kompozytu (!).
Sugerujemy zastosowanie tulei stalowych i wykonanie kanału smarującego ponieważ w oryginale to połączenie NIE JEST SMAROWANE.
W niektórych egzemplarzach maszyn pomiędzy przestrzenią sworznia w moście i komorą dyferencjału jest nieszczelność którą rozchlapywany olej z mostu dostaje się do góry i w ten sposób smaruje zawieszenie mostu...
Koszt części i robocizny poznasz pod 607-848-217 lub na aptekamaszyn.pl
digidy
Operator
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości