przez micha86 » 19 Wrz 2010 21:47
Witam Pana niewiem o co chodzi z ta kampania "spowalniaczem" w bl. Ale stuki beda musza tam byc ponieważ jest tam sprzegło kłowe, pracuje dosc głosno ale to dla niektórych operatorów, inni nawet na to uwagi niezwracaja, we wczesniejszych modelach było sprzegło cierne w kąpieli olejowej niby mniej wytrzymałe ale bez zadnych stuków. Nie wyobrażam sobie aby mozna było tam zainstalowac spowalniacza tych hamulców, w skrzyni przekładniowej (carraro) jest taki kosz z zabkami i sprężynami sterowany elektro hydraulicznie, chyba ze zostaje wymieniony zawor sterujacy ta blokada, ale to terz niemiało by wielkiego wpływu na głosnosc pracy tego sprzegła.
Niby serwis rozłączył Panu ta blokade 3 i 4 biegu to co oni tam panu zrobili załozyli ten spowalniacz PYTAM SIE GDZIE?!. Zeby niezałącza sie Panu 3, 4 biegu blokada wystarczy odłączyc jeden czujnik na skrzyni, więc bez sensu było by montowac jakis dodatkowy element. Trodno bedzie jezdzic koparka bez tych hamulców na 4 koła jak sie rozpedzisz. Jak to jest prawda to co Pan pisze o tej KAMPANI to dowiem sie czegos wiecej o tym, i wtedy dam znac na czym ma to polegac.
POZDRAWIAM
Ostatnio edytowany przez
micha86, 20 Wrz 2010 17:35, edytowano w sumie 1 raz