przez ir-kop » 17 Mar 2011 09:55
Chodzi o to że jak łączysz silnik z tą skrzynią kierunku jazdy (zmiennikiem) to na połączeniu masz sprzęgło hydrokinetyczne (taka bańka przykręcana do koła zamachowego). Na połączeniu tego sprzęgła ze zmiennikiem jest uszczelniacz (zimering) i jak przykręcasz (łączysz) silnik ze zmiennikiem a sprzęgło masz przykręcone do silnika to napewno przy celowaniu uszkodzisz ten uszczelniacz (zimering). Dlatego proponuję sprzęgło odkręcić od koła zamachowego silnika założyć go na wałek w zmienniku (tak jak ma być) oczywiście uważając na ten uszczelniacz, następnie skręcić zmiennik z silnikiem, następnie przez otwór na dole obudowy sprzęgła przykręcić sprzęgło do koła zamachowego (chyba 6 śrub jak dobrze pamiętam).
Nie potrafię lepiej tego opisać, ale ten sposób gwarantuje że wszystko zagra bez problemów.
Praca ? kopanie . Drobne zainteresowania ? naprawa, remonty, drobne łamigłówki mechaniczne.
ir-kop
Pomocnik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 Paź 2008 09:03
- Miejscowość: lublin
Maszyna: Case 580G , 580 SK