Witam,
potrzebuję czegoś dla transportu do firmy budowlanej, na zasadzie - raz na jakiś przewiezienia koparki, ładowarki, kontenerów, zbrojenia, ewentualnie jakiś wywóz ziemi. Zastanawiałem się długo nad ciężarówką , ale doszedłem do wniosku, że do moich potrzeb Fastrac dopasowałby się idealnie pod pewnymi warunkami (zaraz wyjaśnię o co dokładnie chodzi). Samochód ciężarowy - oczywiście w moim przypadku - więcej czasu by rdzewiał niż jeździł, dlatego nadal wolę dać komuś zarobić niż samemu utrzymywać sprzęt i kierowcę. Inaczej się przedstawia sprawa z Fastrac'iem który nie wymaga tacho, powiedzmy też, że na tą chwilę nie wymaga jednoznacznie viatollu, a dodatkowo wystarcza na niego kategoria T albo B+E, C+E D+E. Same plusy, jednak dla mnie idealną sytuacją byłaby możliwość wykorzystania tego sprzętu także w jakiś inny sposób nie związany z transportem. Raz na jakiś czas spotykam w necie Fastraca z zamontowanym HDS-em za kabiną dla mnie byłoby to świetne rozwiązanie bo pomijając fakt, że sam bym mógł rozładowywać ładunek to jeszcze w miarę potrzeby wykorzystać jako mały dźwig na budowie (podać zbrojenie do wykopu, paletę bloczków na pierwsze piętro itp. itd.). Czasem na prawdę nie dużo na budowie trzeba aby sobie w znaczący sposób ułatwić pracę
Tutaj w końcu moje pytanie:
- przerabiał już ktoś ten temat - dlaczego tak niepopularne są fatsraci z HDS ?
- fastrac w ogóle ma w dokumentacji technicznej możliwość zamontowania tego typu osprzętu czy to raczej takie "wynalazki" są i pomimo odbioru UDT nie można się tym poruszać po drogach publicznych tylko po leśnych/polnych ?
- tak może troszkę z innej beczki - jak wygląda sytuacja z montażem TURa na Fatsrac'ku ?
Zdaję sobie sprawę, że troszkę egzotyczne są moje pytanie, ale będę wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź, podpowiedź czy pokierowanie do kogoś kto mógłby mi dać konkretne info. Z góry dzięki