przez Dj_Francuz » 12 Gru 2011 22:19
zgodzę się xcmg wypuszczany były oficjalnie w 2 wersjach 1 biedna ,tania , częste awarie 2 to wersja z certyfikatami jakości CE oraz TUV cena też wzrosła ale coś za coś . Obecnie np XCMG EUROPA ZL640G cieszy sie fajnym zdaniem wśród operatorów rozmawiałem z operatorem w DROGBUDzie jest zl50g w starszej i tanszej wersji lata po utwardzonym placu ale nie narzekają na nią macie dane techniczne mając wybór YTO vs XCMG wybrał bym XCMG po 1 lepsza dostępność części (składane są w kraju ) poza tym jest ich więcej sprawdzone firma rozwija się w budowaniu coraz lepszych maszyn i tak królem w ładowarkach jest VOLVO pytanie czy lepiej kupić nowego chińczyka cz y używane VOLVO ??
Ładowarka kołowa XCMG LW640G (CE)
Masa eksploatacyjna: 20,5 T
Silnik:
Silnik Cummins QSC 8.3 spełniający wymagania TIER III co do emisji spalin. Rodzaj - 4 suwowy silnik, wysokoprężny z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, 6-cio cylindrowy, sterowany elektronicznie. Moc na kole zamachowym 260 KM przy 2200 obr/min.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – model: ZF 4WG 200 typu power-shift, w pełni przełączalna pod obciążeniem. Cztery biegi do przodu, trzy do tyłu. Zmiennik momentu – ZF - jednostopniowy, jednopfazowy o przełożeniu dynamicznym.
Mosty:
Model - Arvin Meritor (mokry), o dużym przełożeniu z przekładnią planetarną w piastach, napęd na oba mosty. Most przedni sztywny, most tylny wahliwy o kącie wychylenia 280. Wysokość pokonywanych nierówności 476 mm.
Układ hamulcowy:
Hamulec zasadniczy działający na 4 koła, pneumatyczno-hydrauliczny. Tarcze mokre. Hamulec postojowy załączany nożnie.
Hydraulika układu roboczego
Pompa główna zębata; max.przepływ 100 ml/r
Max. ciśnienie robocze 17,5 MPa
Rozdzielacz – REXROTH typ D32
Opony: 23,5-25-16 PR (L3)
Układ centralnego smarowania:
BEKA (Niemcy), doprowadzenie smaru do wszystkich punktów smarnych maszyny. Wyposażony w sterownik elektroniczny z sygnalizacją błędów i możliwością nastawienia czasów smarowania.
Układ roboczy:
Typu „Z” – sterowanie za pomocą joysticków, układ skrętu hydrauliczny, przegubowy zapewniający płynne sterowanie maszyną, promień skrętu 6,4 m.
Cykl pracy łyżki:
czas podnoszenia łyżki - 6,5 s.
czas opuszczania łyżki- 3,5 s.
czas wysypu łyżki - 1,5 s.
Siła wyrywająca - 190 kN
Udźwig (dla łyżki std.) - 8 000 kg
Kabina
ROPS/FOPS, wyciszona zgodnie ze standardami UE, ogrzewana z klimatyzacją i radioodbiornikiem. Fotel amortyzowany. Łatwa w odczycie deska rozdzielcza z systemem monitoringu błędów. Sterowanie za pomocą joysticków. W opcji elektroniczna waga urobku w łyżce.
Monitoring cofania
Układ ten składa się z dwóch elementów: małej kamery o szerokim kącie widzenia umieszczonej w centralnym punkcie tylnej osłony silnika i kolorowego ekranu LCD umieszczonego w kabinie w zasięgu wzroku operatora.
Osprzęty
W standardzie łyżka z zębami ogólnego stosowania o poj. 3,8 m3.W opcji na specjalne zamówienie: łyżka skalna o poj. 2,8 m3 lub łyżka do towarów lekkich o poj. 4,5 m3, widły do palet, widły do kompostu, chwytak do bali.
Ładowarka przeznaczona do prac ciężkich, również pod ścianą w odkrywkowych zakładach górniczych.