TEREX 970 - koparko-ładowarka

Ostrówek, Waryński, Ford, Białoruski, Stalowa Wola i czego tam jeszcze nie wymyślili :)

TEREX 970 - koparko-ładowarka

Postprzez Motif » 28 Maj 2007 15:18

witam, czy moze ktoś z szanownych kolegów pracuje na takiej maszynie i moze podzielić się swoja opinia na temat tej maszyny?zamierzam taka maszyne kupic ale jakoś nie bardzo znam ta firmę-TEREX, sprawdzałem na necie i widze że ta firma jest znana na świecie-generalnie czekam na jakies opinie o tej maszynie i firmie TEREX oraz czy jest dostęp do części w Polsce , z góry dziękuje i pozdrawiam

Motif

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 14 Mar 2007 20:15
  • Miejscowość: podkarpackie

Reklama

Postprzez rafik » 08 Cze 2007 19:39

z tego co pisza na necie terex to maszyna produkowana od dawna , ale nie przepraktykowana w naszym kraju , ogolnie tutaj kazdy bi sie nowosci , ale co zrobic lepiej kupic sprawdzona maszyne niz potem wloczyc sie z nia po serwisach :mrgreen:
Gdzie diabeł nie może , tam wozidło pośle ;)

rafik

  • Posty: 476
  • Rejestracja: 09 Lut 2007 19:58
  • Miejscowość: ostrołęka

Maszyna: ATLAS 1404


Postprzez grzesieksokol » 29 Gru 2007 15:34

Witam
Ja polecałbym te maszyny sami posiadamy 3 koparko- ładowarki 1 fermec i 2 fermec/terex i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni a maszyny tej marki mamy już od 2001 roku i spisują się bradzo dobrze. w przyszłym roku planujemy kupić właśnie nową koparko- ładowarkę terex 970 na równych kołach :D
grzesieksokol

grzesieksokol

  • Posty: 19
  • Rejestracja: 28 Gru 2007 19:01
  • Miejscowość: Gdów

Postprzez michal-janek » 13 Lut 2009 13:14

grzesieksokol napisał(a):Witam
Ja polecałbym te maszyny sami posiadamy 3 koparko- ładowarki 1 fermec i 2 fermec/terex i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni a maszyny tej marki mamy już od 2001 roku i spisują się bradzo dobrze. w przyszłym roku planujemy kupić właśnie nową koparko- ładowarkę terex 970 na równych kołach :D


Witam Cię klego GRZESIEKSOKOL czy ty przypadkiem nie jestes handlowcem z TEREXa??? Czy mozna liczyc na Twoje obiektywne zdanie???? uwazaj bo trafisz na liste

http://kopaczka.pl/viewtopic.php?p=2787 ... 51ae#27874

zobaczcie to !!!!!!!!!!!!!!

lub inaczej - reszta koparek, koparko ładowarek - dekonspiracja agentow .....

michal-janek

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 30 Sty 2009 13:06
  • Miejscowość: PL

Postprzez Rysio » 13 Lut 2009 16:27

Słyszałem, że to amerykańska firma. Co do jakości tych maszyn to nie mogę się wypowiedzieć, szkoda, że ma na łyżce jeden siłownik.

Rysio

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 06 Lis 2008 12:59
  • Miejscowość: Legnickie

Postprzez grzesieksokol » 14 Lut 2009 16:40

Witam Cię kolego MICHAL- JANEK nie jestem żadnym handlowcem a dlaczego pytasz? a tak wogóle to co to za strona?
grzesieksokol

grzesieksokol

  • Posty: 19
  • Rejestracja: 28 Gru 2007 19:01
  • Miejscowość: Gdów

Postprzez michal-janek » 16 Lut 2009 16:35

grzesieksokol napisał(a):Witam Cię kolego MICHAL- JANEK nie jestem żadnym handlowcem a dlaczego pytasz? a tak wogóle to co to za strona?


ok spoko

michal-janek

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 30 Sty 2009 13:06
  • Miejscowość: PL

Postprzez mechanior » 18 Lut 2009 02:50

TEREX to marka Amerykańska, ostatnio mocno inwestująca w Europie, wchłonęła kilka firm między innymi PAINERa (dżwigi i żurawie) , FUCHSa (koparki a bardziej ładowarki czerpakowe) i jeszcze kilka innych (chyba Atlasa), koparko-ładowarka wyposażona jest w "nieśmiertelny" silnik Perkinsa, ostatnio na szkoleniu miałem okazję pogadać z chłopakami z serwisu TEREX , sprzęt jak każdy inny, TEREX specjalizuje się w wozidłach i ładowarach, jak im poszło z "gównopchajem" to się okaże, mam nadzieję że lepiej niż Volvo (też specjalizują sie w wozidłach i ładowarach), pewnie niebawem uderzę w serwis TEREXa, bo współpracuję z jednym z dealerów wtedy zobaczymy jak sie to naprawia a raczej jak sie psuje :mrgreen:
MECHANIOR 607-848-317 *** SKLEP 607-848-217 *** ŚLĄSK
WWW: klinikaMASZYN.pl - FACEBOOK: klinikaMASZYN.pl

Awatar użytkownika
mechanior
Specjalista

  • Posty: 12220
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 21:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 401

Maszyna: Caterpillar

Firma: klinikaMASZYN.pl


Postprzez Doosan » 20 Lut 2009 21:39

Co do terexa - ceny mają niezłe...
Już kilka gasienic robi po polsce, ale z tego co słyszałem strasznie cienkie i liche ramie, i problem z łyżkami.
Ale to przy większych maszynkach, a co do koparko-ład: wyglądają całkiem fajnie, ciekawe jak z dostępem części, jak tam serwis i czy pasują jakieś zamiennimi....
A co do silnika - Perkins teraz jest praktycznie wszędzie..

Doosan

  • Posty: 76
  • Rejestracja: 19 Lis 2008 12:00
  • Miejscowość: Wrocław
  • Pochwały: 1

Maszyna: Dx340, DL300,


Postprzez mechanior » 21 Lut 2009 20:49

z tego co wiem z częściami nie ma problemu, serwis się rozbudowuje w oparciu o sieć firm trzecich z autoryzacją TEREXA, na południu ASBUD na pomorzu ATL itp. (Komatsu też tak zaczynało, a potem wygryźli wszystkich), co do zamienników wiadomo, mało popularna maszyna to podrób niewiele, co do cen części nie wiem, trza by popytać
MECHANIOR 607-848-317 *** SKLEP 607-848-217 *** ŚLĄSK
WWW: klinikaMASZYN.pl - FACEBOOK: klinikaMASZYN.pl

Awatar użytkownika
mechanior
Specjalista

  • Posty: 12220
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 21:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 401

Maszyna: Caterpillar

Firma: klinikaMASZYN.pl


Postprzez operatorek » 21 Lut 2009 23:15

ASBUD???
Toż oni przedtem mieli doosany, a przedtem jeszcze coś innego...
Co chwile zmieniają markę?
Świadczenie usług koparkami, walcemi, ładowarkami,

fhu-adamex@o2.pl

operatorek

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 05 Gru 2007 22:13
  • Miejscowość: Częstochowa - Warszawa

Postprzez mechanior » 22 Lut 2009 19:14

łapią się wszystkiego co przynosi kase, normalne... teraz mają BOBCATA jeszcze... wogóle to nazwę zmieniają na ASCO chyba (jak dobrze słyszałem)
MECHANIOR 607-848-317 *** SKLEP 607-848-217 *** ŚLĄSK
WWW: klinikaMASZYN.pl - FACEBOOK: klinikaMASZYN.pl

Awatar użytkownika
mechanior
Specjalista

  • Posty: 12220
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 21:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 401

Maszyna: Caterpillar

Firma: klinikaMASZYN.pl


Postprzez operatorek » 22 Lut 2009 19:52

bo ASBUD się źle ludziom kojarzy, to pewnie dlatego zmieniają.....
Świadczenie usług koparkami, walcemi, ładowarkami,

fhu-adamex@o2.pl

operatorek

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 05 Gru 2007 22:13
  • Miejscowość: Częstochowa - Warszawa

Postprzez kapitan » 03 Cze 2009 10:35

Panowie, zanim coś napiszecie to upewnijcie się, że wiecie o czym mówicie. Terex nigdy nie specjalizował się w ładowarkach. Bardzo lubie jak ktoś wypowiada się na temat maszyn niewiele o nich wiedząc i nigdy na nich nie pracując, np. kolega mojego kolegi ma dziewczynę, której ojca brat pracował na TEREXie.
Panowie konkrety. Najpierw trzeba maszyne przetestować potem pisać. Jak jeden z kolegów napisał, Koparko ładowarki TEREX poprzednio były sprzedawane pod marką FERMEC, może warto zapytać kto ma FERMECA na równych kołach.
kapitan

kapitan

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 29 Maj 2009 11:58
  • Miejscowość: Warszawa

Postprzez excavar » 06 Cze 2009 19:03

mechanior, źle słyszałeś ASBUD to ASBU ,a nie ASCO.
Co do TEREX-a to tak jak każda maszyna ma swoje plusy i munusy. Zrestą maszyna maszynie nie równa jedna bedzie bez awaryjna a druga awaryjna :)
Z częściami jest bardzo słabo na polskim rynku trzeba długo czekać.
Ale silnik to Perkins więc tu nie ma problemu.
Excavar Maszyny Budowlane CZĘŚCI I SERWIS MASZYN BUDOWLANYCH
http://pl-pl.facebook.com/pages/Excavar ... 10?sk=info
kom. 0048 784 608 801
e.mail: info@excavar.pl
http://www.excavar.pl
ul.Modlińska 18 05-110 Jabłonna

Awatar użytkownika
excavar

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 21:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez lucozi » 08 Cze 2009 13:25

ja widocznie też źle słyszałem, ale jeden z pracowniów ASBUDU sam na łamach tego forum potwierdził że ASCO to spółka z ASBUDU jak przypomne sobie gdize jest ten post dam link, zrestą wystarczy wejść na stronę ASBUDU sami o tym piszą oficjalnie

lucozi


Postprzez szczeniakox » 08 Cze 2009 14:18

Zgadza sie odnosnie firmy Asco - wiecej informacji mozecie przeczytac na stronie http://www.asco-eq.pl. lub na www.asbud.com.pl

Odnosnie firmy Terex i ich koparko - ladowarek to jest to na bazie Fermeca - jakis czas temu przejeli ta firme. Jezeli chodzi o sam koncern Terex to istnieje juz od 40 lat. Na swiecie ma dosyc wysoka pozycje ( wedlug amerykanskiego raportu zajmuje 3 miejsce pod wzgledem sprzedazy maszyn w ostatnich latach, zaraz po JCB i CAT ) .

W Polsce nowosc - jako firma Terex, bo Fermec jest u nas uzywany od dluzszego czasu. Tak jak koledzy napisali, wiele maszyn ma swoje plusy i minusy. Plus to napewno budowa i czesci zamienne - silnik Perkins, mosty i skrzynia cararo i hydraulika Bosch reksrot. Nasi klienci ktorzy kupili gownopchajke raczej sa zadowoleni. Moge jedynie pomoc wam merytorycznie odnosnie maszyny, nie bede zachwalal ze fruwa i kopie. Od tego sa operatorzy i firmy ktore kupil od nas sprzet. Jednak w duzej mierze zywotnosc i awaryjnosc maszyny zalezy od operatora - u nas raczej o sprzet sie nie dba i pracujac u kogos ma sie gleboko w czarnej jak to wyglada i jaki jest tego stan techniczny. Oczywiscie inna sprawa gdy ktos jest sam dla siebie szefem i firma....Reasumujac pod wzgledem technicznym, podzespolow to nie rozni od konkurencji z najwyzszej polki.

W tym momencie mamy wyprzedaz rocznik 2008 w bardzo atrakcyjnych cenach - zreszta informacje sa na naszej stronie.

szczeniakox

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 Maj 2009 14:22
  • Miejscowość: Sosnowiec

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

P.I.W.K.O. zakończone, oficjalny filmik zjazdu :)

× Nie pokazuj więcej