• Reklama
Integracyjny Wyjazd Kopaczkowych Operatorów - nie słyszałeś?!
Zajrzyj do tematu informacyjnego: PIWKO 2015 BURZENIN

Wszystkim zainteresowanym przypominam, że 10 kwietnia upływa czas na wpłacenie pieniążków za uczestnictwo w imprezie.


Uwaga! Druga tura zapisów. Kto dotąd nie zapisał się na zjazd teraz ma taką możliwość. Zapraszamy wszystkich! tekst alternatywny

ursus c360 3p

O tzw. traktorach URSUS, New Holland, John Deere, MTZ, Zetor, CASE.

ursus c360 3p

Postprzez kazio » 15 Cze 2007 18:18

zrobilem remoncik pizdzikowi i kurcze sa nastepujace problemy po pierwwsze do oleju dostala sie ropa niewiem skad niewiem jak ale mysle ze to wina zle wyregulowanych zaworow a drugi problem to woda pod uszczelka glowicy i to w sumie niewiem czemu ona sie z tamtad wydostaje gdzysz glowica i blok byly planowane moze za slabo dokrecilem glowice albo uszczelka do dupy choc byla nowa. Prosze o szybka odpowiec!!!!

kazio

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 Cze 2007 18:15
  • Miejscowość: cz-wa

Reklama

Postprzez Grześ » 15 Cze 2007 18:51

Zawory powinny mieć luz na zimnym 0,30 mm . Co do przykręcania głowicy to ważna jest kolejność przykręcania śrub zaczyna się na środkowej a później w prawo spiralnie najpierw 50 Nm następnie 75 Nm po czym 100 Nm . Co do uszczelki to najgorsza jest cała miedziana najlepsza jest oryginalna klingierytowa z okuciami metalowymi . Paliwo do oleju może przedostawać z pompy wtryskowej wystarczy zdjąć pompę i na ośce trzeba zmienić uszczelnienie , chociaż ja dałem ją pompiarzowi i za parę groszy zrobił

Grześ
Operator

  • Posty: 545
  • Rejestracja: 09 Lip 2006 18:25
  • Miejscowość: Kraków
  • Pochwały: 4

Maszyna: Jcb3cx


Postprzez kazio » 17 Cze 2007 10:21

mechanik mowil ze luzy powinny miec 0,25. co do tego przykrecania glowicy to zaczynam o sirodka a potem jade w prawa strone do okola?? i chyba musze nabyc ten klucz z czujnikiem bo ja to tak dokrecam przez rurke na chama, i potem byla taka sytuacja ze jak ja rozkrecalem a byl jescze cieply silnik to srubki byly tak jakby za slabo dokrecone. co do pompy to zalozylem po regeneracji i odpalalem na niej silnik tylko po remoncie wczesniej na niej sinik nie chodzil.

kazio

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 Cze 2007 18:15
  • Miejscowość: cz-wa

Postprzez Grześ » 17 Cze 2007 14:22

0,25 to na ciepłym silniku ale przeważnie ustawia się na zimnym więc 0,30 . Paliwo może się dostawać przez pompkę zasilającą , gdy jest uszkodzona membrana a zbiornik wyżej

Grześ
Operator

  • Posty: 545
  • Rejestracja: 09 Lip 2006 18:25
  • Miejscowość: Kraków
  • Pochwały: 4

Maszyna: Jcb3cx


Postprzez kazio » 17 Cze 2007 14:58

chodzi ci o ta mala pompke reczna po prawej stronie?? akurat ta pompka nowa tez jest.

kazio

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 Cze 2007 18:15
  • Miejscowość: cz-wa

Postprzez Grześ » 17 Cze 2007 15:35

a przed remontem też szło paliwo do oleju?

Grześ
Operator

  • Posty: 545
  • Rejestracja: 09 Lip 2006 18:25
  • Miejscowość: Kraków
  • Pochwały: 4

Maszyna: Jcb3cx


Postprzez kazio » 18 Cze 2007 11:23

nie

kazio

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 Cze 2007 18:15
  • Miejscowość: cz-wa

Postprzez Grześ » 18 Cze 2007 17:15

Czyli założyłeś coś nowego ale wadliwego . proponuję zbadać pompkę zasilającą

Grześ
Operator

  • Posty: 545
  • Rejestracja: 09 Lip 2006 18:25
  • Miejscowość: Kraków
  • Pochwały: 4

Maszyna: Jcb3cx


Postprzez kazio » 18 Cze 2007 21:30

zplanowalem glowice bo byla krzywa i poskrecalem i wszystko ok ciagniczek ladnie zalapal i chwila momen i wal sie zatarl na panewkach bo zalozylem nowe panewki niby na ten sam szlif ale teraz to taki szmelc robia ze szok. i znow w h... roboty a niemowie juz o kasie. juz ciagnik 2 tygodnie stoji i niema czym nawet zarobic eh :/

kazio

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 Cze 2007 18:15
  • Miejscowość: cz-wa

Postprzez EDEK » 18 Gru 2007 19:36

kolego a patrzyłeś wtryskiwacze

EDEK

  • Posty: 57
  • Rejestracja: 09 Gru 2007 11:27
  • Miejscowość: Lublin

Postprzez Mirek » 05 Lut 2008 07:48

Przeważnie przy remoncie silnika wymienia się też pompę oleju. Jeżeli złapało Ci ten wałek na końcu tzn. 2, 3 wykorbienie to będzie pompka oleju, jest za małe ciśnienie (zawór w pompce ) . Mogłeś dać za bardzo spasowane panewki , wał powinien się po złożeniu dać obrócić rękami. Paliwo w oleju- jeżeli głowica robiona to tylko pompka ręczna .

Mirek

  • Posty: 131
  • Rejestracja: 04 Paź 2007 07:32
  • Miejscowość: Tuszów

Maszyna: JCB 3CX
KUBOTA KX 36-3
MTZ ETC-165A

Firma: JUMIKO


Re: ursus c360 3p

Postprzez Janek 4411 » 17 Lut 2008 09:42

kazio napisał(a):zrobilem remoncik pizdzikowi ..... Prosze o szybka odpowiec!!!!
Witam.Jestem pierwszy raz na tym forum. Co do pytania. Policzyłeś koszty? Jak policzysz, zdziwisz się. Tego silnika nie remontuje się domowym sposobem, bo potem są takie skutki. Przyczyną zatarcia się wału był na 100% źle zrobiony szlif. (Wiem co piszę, 90% wałów po szlifie,,prywaciarskim" nadaje się na złom). Paliwo w oleju, luzy między tuleją a tłokiem.

Janek 4411

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 14 Lut 2008 17:34
  • Miejscowość: podlaskie

Postprzez tokarz » 02 Wrz 2008 14:15

witam wszystkich,
czy mógłby mi ktoś powiedzieć dlaczego ciągnik ursus c-360 3p po dłuższej pracy zaczyna słabnąć i ledwo sam się porusza? uszczelka pod głowicą jest cała

tokarz

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 02 Wrz 2008 14:06
  • Miejscowość: warm-maz

Postprzez Bartek » 02 Wrz 2008 20:40

Sprawdźiłeś filtr paliwa?
- Na jakiej maszynie chciałbyś robić?
- Na byle qrwie aby zarobić...

Jak koparkę kiedy się zepsuła, tak ja kocham Cię!

CAT mój kochany czarno - zółty brat...

Awatar użytkownika
Bartek
Operator

  • Posty: 1245
  • Rejestracja: 18 Mar 2006 21:54
  • Miejscowość: Różan

Postprzez Grzegorz428 » 27 Lis 2008 18:50

woda pod uszczelką z tąd że pompa wody się rozpierdoliła NIESTETY!!!

Grzegorz428

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 03 Sty 2008 14:15
  • Miejscowość: Chrzczonów

Postprzez Grześ » 27 Lis 2008 21:24

Grzegorz428 napisał(a):woda pod uszczelką z tąd że pompa wody się rozpierdoliła NIESTETY!!!
musiałeś ją źle traktować i się odwdzięczyła

Grześ
Operator

  • Posty: 545
  • Rejestracja: 09 Lip 2006 18:25
  • Miejscowość: Kraków
  • Pochwały: 4

Maszyna: Jcb3cx


Postprzez tomaszk123 » 04 Lut 2009 22:07

paliwo w oleju - są 3 możliwości takiego przecieku:
1- przeciek na pompie wtryskowej
2- przeciek na pompce paliwa
3- przeciek na świecy żarowej

najczęściej dochodzi do przecieku na świecy.

tomaszk123

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 04 Lut 2009 22:02
  • Miejscowość: Sandomierz

Postprzez sceptyq » 21 Lut 2009 11:40

Kolejność dokręcania głowicy w Perkins AD3.152

Dane techniczne Ursusa C 360 3P

Jeśli ktoś potrzebuje konkretnych podzespołów z katalogu części to prosze o zapytanie, wkleje scan tu na forum

pozdrawiam

Awatar użytkownika
sceptyq

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 21 Lut 2009 11:27
  • Miejscowość: Orneta

Postprzez koniuszy92 » 10 Kwi 2010 21:29

Podczas pracy w polu mój perkins zaczął sładnąc po chwili zaczał kopcic na czarno i przez korek wlewu oleju zaczął sie wukać olej tak jakby kompresja uciekała do środka silnika. Sam dał rady jechac ale byl znacznie słabszy niz przedtem. Co to moze byc uszczelka pod głowicą czy cos innego ??

koniuszy92

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 10 Kwi 2010 21:02
  • Miejscowość: Jasło

Postprzez maksyM » 11 Kwi 2010 15:15

koniuszy92 napisał(a):Podczas pracy w polu mój perkins zaczął sładnąc po chwili zaczał kopcic na czarno i przez korek wlewu oleju zaczął sie wukać olej tak jakby kompresja uciekała do środka silnika. Sam dał rady jechac ale byl znacznie słabszy niz przedtem. Co to moze byc uszczelka pod głowicą czy cos innego ??


Na 99 % to uszczelka pod głowicą i módl się żeby tylko tyle, bo jak pękła tuleja to Cię trochę skrobnie :cry:

maksyM

  • Posty: 267
  • Rejestracja: 29 Lis 2009 13:27
  • Miejscowość: spod Krakowa
  • Pochwały: 2

Maszyna: Hidromek Waryński 102B, Cat 301.8, Mercedes Atego 815

Firma: F.U.H.Wodren


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

P.I.W.K.O. 2 ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU :)

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej