11 Mar 2020 15:00
Szpadlem-taniej pogubiłeś się w tej dyskusji.
Tylko że ten droższy chleb ma wartość dodaną w stosunku do drugiego, a dla Edzia który ma do wykonania bardzo proste zlecenie droższy koparkowy tej wartości nie ma.
Co do Twojej nauki marketingu. Może sam zacznij się uczyć.
Masz dwie wody jedna za 0,59 zł druga za 1,80zł, większość ludzi weźmie tańszą.
Ale gdy masz obok siebie trzy wody, czyli 1- za 0,59zł, 2-za 1,80zł i 3-za 3,20 to rozum człowieka działa tak, że dużo więcej osób wybierze tą za 1,80 zł niż jak ma tylko dwie do wyboru.
A zarobiony w UK seba i megabogaty Stanisław weźmą tą za 3,20 niech każdy widzi, mimo że będą to zwykłe szczyny.
A jeśli chleb za 2zł jest pieczony pół godziny zanim go kupisz i ten za 1.5zł też jest pieczony pół godziny przed zakupem, to w jaki sposób udowodnić że ten droższy jest lepszy???
Jesli chcesz coś innym podpowiedzieć to podaj przykłady z Twojej pracy z klientem.
11 Mar 2020 18:09
szpadlem-taniej napisał(a):Tylko że ten droższy chleb ma wartość dodaną w stosunku do drugiego, a dla Edzia który ma do wykonania bardzo proste zlecenie droższy koparkowy tej wartości nie ma.
Zauważasz, iż ową wartość DODANĄ -niejako stworzyłem i dodałem Ja .
Nie istniała ona absolutnie w zamyśle osoby rzucającej ten przykład . Skąd zatem pewność ,że jakiś magik nie zrobi tak z dołkiem ?
Ja gówno wiem o chlebie a jednak mi się jakoś udało uzmysłowić wartość dodaną i poddać pod zastanowienie jej wpływ na wyższą cenę.
szpadlem-taniej napisał(a):Proponuję zmienić tok rozmowy z tego czy się da , lub udowadniania sobie, że się da, lub nie da na to jakie sposoby mogą sprawić iż niemożliwe stanie się możliwe .
11 Mar 2020 20:03
11 Mar 2020 21:28
25 Mar 2020 18:49
25 Mar 2020 18:57
25 Mar 2020 22:13
26 Mar 2020 07:20
02 Cze 2020 20:38
02 Cze 2020 21:38
07 Cze 2020 07:29
26 Paź 2020 22:38