Moderator: peckiel
Sobek
Młodszy operator
Maszyna: 428C, MAN 6X6, Atlas 1404,
Firma: własna
Seba350 napisał(a):Nie ważne ile ma przyczepa i ile auto i jaka suma wychodzi z dowodów - ta suma nie może przekroczyć 40t w masie rzeczywistej.
Sobek napisał(a):U nas w kraju nie mogę pojąć jednego - dlaczego oni tak strasznie uprali się na te 40DMC bez różnicy czy masz ciągnik siodłowy 4x2 plus naczepa 3 osie czy ciągnik 6x4 z naczepą 3 osie. Rozumiem że nie chcą aby drogi się niszczyły ale przecież powinno się patrzyć na naciski na oś a nie tylko na to DMC spokojnie by to dmc można było zwiększyć w zależności o liczby osi przecież co to za różnica czy przejadę 6x6 załadowanym z 26dmc a później ciągnikiem z tandemem o dmc 18t zamiast razem, przecież to na jedno wychodzi.... Druga sprawa to jest to że nie patrzy się jaki jest nacisk na cm2 danego koła, przecież ciężar się całkiem inaczej rozkłada jak są opony 425 a 385. Kiedyś będę miał chwile to policzę jaki jest nacisk 4ośki 8x8 na szerokich laczkach w porównaniu np do patelni, bo ta ładowność 16ton w 8x8 to jest śmiech na sali.
Pavlo1
Operator
Maszyna: jcb 803, 3cx
Firma: fhu izd
Seba350
Fachoperator
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Seba350
Fachoperator
Sobek napisał(a):U nas w kraju nie mogę pojąć jednego - dlaczego oni tak strasznie uprali się na te 40DMC bez różnicy czy masz ciągnik siodłowy 4x2 plus naczepa 3 osie czy ciągnik 6x4 z naczepą 3 osie.
zeppelin zm 15 napisał(a):Najlepiej kupić traktor i tym lawetę targać
Sobek napisał(a): Druga sprawa to jest to że nie patrzy się jaki jest nacisk na cm2 danego koła, przecież ciężar się całkiem inaczej rozkłada jak są opony 425 a 385.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości