Re: Jazda na potrzeby własne i nie tylko
Wysłany: 10 Lut 2019 17:01
więc spójż na warunki OC
Forum operatorów i miłośników maszyn budowlanych oraz rolniczych JCB, CAT, Komatsu, CASE. DTR, instrukcje obsługi i katalogi części.
https://kopaczka.pl/
Luka napisał(a):Podstawą udanego biznesu jest "przykombinowanie" i próba ruchania wszystkich tutaj zgromadzonych. Nie życzę powodzenia.
Pavlo1 napisał(a):Przewóz na potrzeby własne- masz działalność do której będziesz auta używał ale nie świadczysz usług transportowych(kupujesz piach na żwirowni i wieziesz do klienta i mu sprzedajesz jest ok jeśli tylko przewozisz towar który on kupił w razie kontroli 8 tysi)
Pavlo1 napisał(a):Ziemię sobie z wykopu możesz przewieźć bo idzie jako np. rozliczenie za robotę.
W przypadku przejazdu pojazdu załadowanego – rzeczy przewożone są własnością przedsiębiorcy lub zostały przez niego sprzedane, kupione, wynajęte, wydzierżawione, wyprodukowane, wydobyte, przetworzone lub naprawione albo celem przejazdu jest przewóz osób lub rzeczy z przedsiębiorstwa lub do przedsiębiorstwa na jego własne potrzeby, a także przewóz pracowników i ich rodzin,
Pisak312 napisał(a):Tak jak piszesz ważne żeby przykombinowac wtedy zejde ze stawek i Bede robił za pół darmo ale nie ponoszę kosztów więc mogę a wy wszyscy legalnie działający płacić podatki i róbcie na mnie i innych a ja na użytek własny zarobie więcej niż wy wszyscy legalnie razem wzięci , (nasz kraj taki piękny,)
Luka napisał(a):Pisak312 napisał(a):Tak jak piszesz ważne żeby przykombinowac wtedy zejde ze stawek i Bede robił za pół darmo ale nie ponoszę kosztów więc mogę a wy wszyscy legalnie działający płacić podatki i róbcie na mnie i innych a ja na użytek własny zarobie więcej niż wy wszyscy legalnie razem wzięci , (nasz kraj taki piękny,)
Dlatego, gdy widzę takie podejście, przestaję pomagać. Nie lubię być jeleniem.
Luka napisał(a):Nie chcę i nie zamierzam pomagać ludziom, którzy prowadzą biznes na zasadzie "przykombinowania" na tym i owym. Sam to napisałeś, więc nie odwracaj teraz kota do góry ogonem.
Chcesz ograniczać koszty, a kupiłeś bez żadnej wiedzy ciężarówkę, której utrzymanie to kilkanaście, czasem kilkadziesiąt tysięcy rocznie. Jak stereotypowy budowlaniec, który kupi sprzęt, żeby nie płacić za wynajem, a później mu pieniądze wyciekają przez palce na utrzymanie sprzętu, bo roboty nie ma na tyle, żeby się zwrócił. Zupełnie mnie nie obchodzi, na co wyrzucisz swoje pieniądze, ale sprzedawca chciał się pozbyć auta, poopowiadał ci bzdur, że nic nie potrzebujesz, łyknąłeś, a teraz jesteś zaskoczony, że do tej pory wyliczone ci zostało kilka tysięcy opłat jakie musisz wnieść na dzień dobry. Poraża mnie po prostu taka ignorancja.
Miłej zabawy.
Krzygom napisał(a):zakupiłem ostatnio wywrotke i zarejestrowałem na Tate gdyż ubezpieczenie niższe dużo (tak mi doradzil poprzedni właściciel).
Krzygom napisał(a):Tacho nie jest zalegalizowane bo poprzednik miał też na Tate pojazd i go nie wciągnął w firmę
Krzygom napisał(a):Pojazd nie ma zalegalizowanego Tacha bo mówił że nie trzeba
Krzygom napisał(a):i tak jeździł, tak samo mówił z viatoolem, że nie trzeba.
Krzygom napisał(a):Jak najlepiej ominąć podatki i różnego rodzaju płatności?