432F '13 Tulejowanie, wytaczanie,chromowane sworznie
Wysłany: 23 Lut 2017 08:11
Marka i model maszyny: CAT 432f
Rok produkcji: 2013
Numer seryjny: CAT0432 FKSEJ00645 C4ZO7794
Witam !!!Szef kupił 432f Z przebiegiem 900 mg obecnie ma 1900 mg. Pytanie czy przy tak małym przebiegu jest możliwe aby w znacznym stopniu zużyły się tuleje, sworznie i musieliśmy wytaczać konia. Założony został cały nowy komplet tulei,sworznie,oraz komplet tulei na siłowniki obrotu wraz ze sworzniami. Znajomy który się tym zajmuje mówił, że to jest MASAKRA. Czy jest możliwe aby cofnąć mg w maszynie??? Maszyna sprowadzona z Anglii została z 2013 roku.. Wcześniejszy operator nie pilnował smarowania. Koń miał luz 5mm (góra dół) luz był od początku zakupu maszyny. Po zlikwidowaniu luzu wyszły kolejne luzy na obydwu siłownikach- tuleje łączące wysięgnik z ramieniem wysięgnika. Pracowałem na JCB 3cx ,CAT 428 C,D ale takich luzów to żadna maszyna nie miała. I myśl nasuwa mi się taka- albo przebieg został cofnięty maszyny , pracowała na młocie lub robią taką lipę teraz??? Za oryginalne części do samego konia powiedzieli mi ponad 10 000 tys zł za zamienniki 2000 zł znajomy mówił mi o sworzniach chromowanych że są lepsze od oryginału??? Miał ktoś z nimi do czynieni??? z góry dziękuje i proszę o pomoc bo nie wiem co zrobić i jakie części kupić i gdzie. Dodam ze o maszynę dbam i maszyna zadbana jest. Zaznaczyłem na poniższej fotografii miejsca metalicznego dzwięku na tulejach i sworzniach. Ile bym smaru nie wcisnął to i tak jest tarcie metal o metal .Pozdrawiam!!!
Rok produkcji: 2013
Numer seryjny: CAT0432 FKSEJ00645 C4ZO7794
Witam !!!Szef kupił 432f Z przebiegiem 900 mg obecnie ma 1900 mg. Pytanie czy przy tak małym przebiegu jest możliwe aby w znacznym stopniu zużyły się tuleje, sworznie i musieliśmy wytaczać konia. Założony został cały nowy komplet tulei,sworznie,oraz komplet tulei na siłowniki obrotu wraz ze sworzniami. Znajomy który się tym zajmuje mówił, że to jest MASAKRA. Czy jest możliwe aby cofnąć mg w maszynie??? Maszyna sprowadzona z Anglii została z 2013 roku.. Wcześniejszy operator nie pilnował smarowania. Koń miał luz 5mm (góra dół) luz był od początku zakupu maszyny. Po zlikwidowaniu luzu wyszły kolejne luzy na obydwu siłownikach- tuleje łączące wysięgnik z ramieniem wysięgnika. Pracowałem na JCB 3cx ,CAT 428 C,D ale takich luzów to żadna maszyna nie miała. I myśl nasuwa mi się taka- albo przebieg został cofnięty maszyny , pracowała na młocie lub robią taką lipę teraz??? Za oryginalne części do samego konia powiedzieli mi ponad 10 000 tys zł za zamienniki 2000 zł znajomy mówił mi o sworzniach chromowanych że są lepsze od oryginału??? Miał ktoś z nimi do czynieni??? z góry dziękuje i proszę o pomoc bo nie wiem co zrobić i jakie części kupić i gdzie. Dodam ze o maszynę dbam i maszyna zadbana jest. Zaznaczyłem na poniższej fotografii miejsca metalicznego dzwięku na tulejach i sworzniach. Ile bym smaru nie wcisnął to i tak jest tarcie metal o metal .Pozdrawiam!!!