Strona 1 z 1
CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
22 Lip 2019 19:58
przez naparstek
Witam Panowie
byłbym wdzięczny za odpowiedź na pytanie gdzie znajduje się kalamitka do smarowania sworznia łączącego przedni most z ramą?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
22 Lip 2019 23:50
przez mechanior
Nigdzie
nie ma smarowania
Re: CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
23 Lip 2019 18:24
przez naparstek
Dziękuję
CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
23 Lip 2019 20:13
przez zeppelin zm 15
Kolega nie wie jak się dziękuję???
Re: CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
23 Lip 2019 22:15
przez Lolo
mechanior napisał(a):Nigdzie
nie ma smarowania
No właśnie. Ukłon dla tych, którzy zdecydowali, aby sworzeń otwierania łyżki był smarowany. O jak fajnie
CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
24 Lip 2019 22:15
przez mechanior
Rozbierałeś to kiedyś? Ten sworzeń jest zalany olejem i zabezpieczony dwoma uszczelniaczami...
CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
02 Sie 2019 11:01
przez Lolo
Tak wymieniałem ten sworzeń, tulejki, uszczelniacze itp.
Nie potępiam tego rozwiązania, ale można było zamontować kalamitkę.
W drugiej kop-ład nie zmieniałem tego sworznia, ponieważ jest znikomy lub w ogóle nie ma luzu. Ale i tak muszę rozebrać, bo skrzypi i trzeszczy i wstyd na budowie. Byłaby kamalitka, to by przesmarował i po sprawie. No cóż.
CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
02 Sie 2019 11:25
przez mechanior
przewierć otwór u góry, daj kolanko i kawałek przewodu pod chłodnicę lub z boku na most i po problemie, robiłem tak kilka razy
Re: CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
07 Sie 2019 07:30
przez Lolo
mechanior napisał(a):przewierć otwór u góry, daj kolanko i kawałek przewodu pod chłodnicę lub z boku na most i po problemie, robiłem tak kilka razy
W sensie bez wyciągania sworznia ?
W tej pierwszej kop-ład przed montażem nowego sworznia, zrobiłem w nim otwór i kalamitkę na końcu od strony silnika i smaruje co jakiś czas.
CAT428F2 kalamitka/smarowniczka
Wysłany:
14 Gru 2021 13:10
przez Markok
Hejka. Przepraszam za odkopywanie trupów (ten akurat jeszcze jest świeży dwuletni), ale to chyba jedyny temat o tej przypadłości i warto go kontynuować. Jobla można dostać od tych pisków, dużo roboty z tym dorobieniem smarowniczki jest w 432F? Te wszystkie zastępy chłodnic trzeba zdemontować? Panie Mechaniorze ile taka usługa by kosztowała pi razy drzwi? Przy obecnej inflacji może lepiej jak się pozbędę trochę PLN póki są jeszcze coś warte.