wibako

Case 580G '82 Kilka pytań

Case 580G '82 Kilka pytań

Postprzez Mejszi » 04 Sty 2024 12:01

Marka i model maszyny: CASE 580G
Rok produkcji: 82

Witam operatorów.

Mam kilka pytań co do mojego Case i z góry chciałbym zaznaczyć, iż jestem laikiem i kupiłem ten sprzęt aby się na nim uczyć zarówno pracy jak i napraw.

Maszyna w stanie średnim, ale pomału dochodzę ładu.

Co do pytań:

1. Jaki olej idzie do hydrauliki? Jeśli to bagnet o którym myśle to mój jest żółty.

2. Gdzie znajduje się bagnet od oleju hydraulicznego wraz ze zbiornikiem? Czy to ten obok zbiornika paliwa?

3. Woda w rewersie, dostała się przez uszkodzony bagnet czego efektem jest śmietana w tym układzie - czy to może być powód ślizgających się tarczek jazdy?
3a. Czy wlanie nafty do rewersu i chwilowa jazda nie zaszkodzi (Chce to trochę rozpuścić wszystko i zalać świeżym olejem)??

4. Jaki olej lejemy do rewersu? Czy to powinien być ATF2? Mój jest żółty, nie wiem co ktoś wlał.

5. Gdzie znajdę kranik do spuszczenia wody z bloku?

6. Czy koła w miejscu powinny skręcać czy dopiero po ruszeniu? Mam minimalne wycieki z układu kierowniczego i szukam
przyczyny słabego wspomagania.

7. Jak odpowietrzyć układ kierowniczy? W miejscu mogę kręcić w nieskończoność w lewo i prawo (w prawo nieco lżej).

Za pomoc stawiam dobre piwko :piwo: pzdr

Mejszi
Nowicjusz

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 08 Wrz 2023 21:28

Maszyna: CASE 580G 82r

Firma: Użytkownik prywatny


Reklama

simmet

Re: Case 580G '82 Kilka pytań

Postprzez rudesmen » 04 Sty 2024 12:18

Niezły grad pytań. Problematyczny zwłaszcza, że dotyczy już nawet nie babci, a prababci :D

I jak po tych kilku miesiącach? Które problemy udało Ci się rozwiązać i w jaki sposób? Opisz w przyszłości ta wiedza może się komuś jeszcze przydać.

Awatar użytkownika
rudesmen
Fachoperator

  • Posty: 2188
  • Rejestracja: 08 Paź 2005 17:05
  • Miejscowość: Gorzów Wlkp.
  • Pochwały: 49

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum