wibako

Regulacja osprzętu koparkowego...580 F 84r

Regulacja osprzętu koparkowego...580 F 84r

Postprzez CASEBA » 10 Maj 2009 14:51

Witam... Chciałbym wyregulować koparkę .Łyżka za wolno się zamyka, a obrót trudno wzrokiem dogonić. Przez co źle mi sie pracuje .
Pod spodem rozdzielaczy znalazłem śróbkę w nakrętce i próbowałem tym , ale albo nie umiem , albo nie działa ... :(

Czekam na podpowiedzi ... POZDRAWIAM KOLEGÓW !!! :)
Sebastian D.

CASEBA
Pomocnik operatora

  • Posty: 60
  • Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50

Firma: MASTER-KOP


Reklama

simmet

Postprzez jacek j » 10 Maj 2009 19:33

Regulacji przepływu(prędkości) w rozdzielaczu nie znajdziesz.Wszystkie regulacje w tego typu maszynie odnoszą się do ciśnień a tymi możesz zmieniać moc i zabezpieczenia ciśnieniowe.Może ktoś zamienił funkcje łyżki z obrotem bo to by wszystko tłumaczyło.
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Postprzez CASEBA » 11 Maj 2009 08:31

W mojej maszynie jest ;

W LEWYM DRĄŻKU - prawo/lewo -obrót
- góra/dół - ramię

W PRAWYM DRĄŻKU - prawo/lewo - łyżka
- góra/dół - przedramię

Czy to właściwy układ ???
Sebastian D.

CASEBA
Pomocnik operatora

  • Posty: 60
  • Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50

Firma: MASTER-KOP


Postprzez DORKNEST » 11 Maj 2009 11:37

tak Caseba ja mam taki sam uklad możęsz mieć luz na ciągielku przy rozdzielaczu lub poprostu rurka jest zagieta i nie idzie cisnienie
ps jak szybko jezdzi twoja maszyna ???ile km/h tak okolo?
kupie blok silnika bavid brown VPA4028 do case580f lub silnik do remontu byle był blok cały

DORKNEST
Pomocnik operatora

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 26 Mar 2009 13:05

Postprzez maciek 580 ck b » 11 Maj 2009 22:53

jest jeszcze coś takiego iak luzy na dzwigniach uruchamiających rozdzielacze
u mnie właśnie tak było ktoś kiedyś wsadził zamiast bolca 6mm gwoździa efekt był podobny
powodzenia
maciek 580 ck b

maciek 580 ck b
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 27 Kwi 2009 16:08
  • Miejscowość: www

Postprzez CASEBA » 12 Maj 2009 08:32

Cześć DORKNEST, moja cienko , tak około 25 km/h po równym ale pedał w podłodze...
Jak większa górka to rowerzysta mnie wyprzedza...
Poprostu lichy zmiennik... Do tego strasznie wyją mi zwolnice , aż głowa pęka :wall:

A jak u ciebie ???

[ Dodano: Wto Maj 12, 2009 8:34 am ]
Dzięki maciek... POZDRO!!!
Sebastian D.

CASEBA
Pomocnik operatora

  • Posty: 60
  • Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50

Firma: MASTER-KOP


Postprzez DORKNEST » 12 Maj 2009 14:31

no mnie przy dlugim wzniesieniu to pieszy wyprzedzi:)
no wlasnie jak jeżdze to coś mi trze w moscie a jak wjade w dolek to odglos głośniejszy
może to wina tarczek choć mówisz że to zwolnice hmm sam juz nie wiem :wall:
POwiedzialem jak padnie to ja rozbiore i na czesci sprzedam
choć radzi sobie dobrze
a i mam pytanie czy jest cos takiego jak blokada mostu czyli napedu ruznicowego czy to ta wajcha obok recznego?? bo chyba mi nie dziala :))
kupie blok silnika bavid brown VPA4028 do case580f lub silnik do remontu byle był blok cały

DORKNEST
Pomocnik operatora

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 26 Mar 2009 13:05

Postprzez CASEBA » 12 Maj 2009 21:25

Tak, u mnie to taki jakby gwóźdz krokwiak wystaje z podłogi obok pedału gazu i jak sprawdzałem to działa...
Jeśli chodzi o jazdę to albo te eFki tak mają , albo też zmiennik ci się kończy...
Sebastian D.

CASEBA
Pomocnik operatora

  • Posty: 60
  • Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50

Firma: MASTER-KOP


Postprzez DORKNEST » 12 Maj 2009 21:42

a może to tarczki?? a blokada mostu to do góry sie podniosi tak??\

a co do twojego problemu jak ci sie nie uda wyregulować to zamień węże będzie na odwrót bo mi wolniej sie otwiera niż zamyka wiec może masz odwrotnie z lewj mi wchodzi bez posrenio do siłownika za górze a z prawej do rurki która DO DOłU IDZIE
kupie blok silnika bavid brown VPA4028 do case580f lub silnik do remontu byle był blok cały

DORKNEST
Pomocnik operatora

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 26 Mar 2009 13:05

Postprzez CASEBA » 12 Maj 2009 22:16

Blokadę to wciskasz do dołu . załączasz na postoju... :wink:
Sebastian D.

CASEBA
Pomocnik operatora

  • Posty: 60
  • Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50

Firma: MASTER-KOP


Postprzez DORKNEST » 12 Maj 2009 23:10

ok dzieki a masz sprawny uklad odpalania ciekawi mnie jak idzie ropa do tej swiecy podgrzewajacej czy przez ta mala pompke na dole silnika i czy jest tak jakis elektro zawor??
kupie blok silnika bavid brown VPA4028 do case580f lub silnik do remontu byle był blok cały

DORKNEST
Pomocnik operatora

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 26 Mar 2009 13:05

Postprzez CASEBA » 13 Maj 2009 08:55

Prawdopodobnie część paliwa z powrotu ,przekierowana jest na świecę żarową .Kiedy świeca dostanie prąd to nagrzewa żarnik , który temperaturą wpływa na zaworek , ten z koleji podaje paliwo na rozgrzany żarnik co powoduje zapłon świecy...,
Sebastian D.

CASEBA
Pomocnik operatora

  • Posty: 60
  • Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50

Firma: MASTER-KOP


Postprzez DORKNEST » 14 Maj 2009 15:58

Normalnie żebym powoli nie zaczął żałować zakupu tego sprzetu jak sie zrypie to rozbiore i na czesci dziada sprzedam trzeba bylo jcb kupić :wall:
kupie blok silnika bavid brown VPA4028 do case580f lub silnik do remontu byle był blok cały

DORKNEST
Pomocnik operatora

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 26 Mar 2009 13:05

Postprzez CASEBA » 15 Maj 2009 19:36

Ja wcześniej pracowałem Ostrówkiem K-162 , case-em pracuje mi się lepiej.Choć jest stary i wymaga stałej hospitalizacji... :lol: :lol: :lol:
Nie poddawaj się, i ciesz, że to nie Białoruśka... :wink:
Sebastian D.

CASEBA
Pomocnik operatora

  • Posty: 60
  • Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50

Firma: MASTER-KOP


Postprzez DORKNEST » 15 Maj 2009 21:44

no z dnia na dzień niby mi ciśnienie oleju uciekło a wszystko gra i buczy i mam zgeyz bo nie znam cisnienia na jakim działa czujnik
teraz sie zastanawiam po ja ja ta elektrykę naprawiałem :mrgreen:
choć tylną łyżka nawet grama ziemi nie przezucilem bo równam teren przodem to raczej nie narzekam :) ladnie daje race wgryza sie pięknie
1.5 misiaca ja doprowadzalem do ladu to mam nadzieje ze ze trzy miechy choc pochodzi :wall: :wall:
kupie blok silnika bavid brown VPA4028 do case580f lub silnik do remontu byle był blok cały

DORKNEST
Pomocnik operatora

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 26 Mar 2009 13:05

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej