wibako

Czasami problem z odpalaniem!

Czasami problem z odpalaniem!

Postprzez hrupek666 » 29 Cze 2009 22:25

Witam proszę o jakieś wskazówki a mianowicie jest to 580k 91r czasami mam problem z odpaleniem np: podczas i tylko podczas pracy przy przepychu zdusi go np szczeka i potem mam problem z odpałem kreci ale nie za bardzo po ok 3 min kreci lepiej ale nie odpali nawet dymka nie psuci po czym złapie mnie nerw i albo czekam 10 min albo przewody i jest gitara dodam ze po postoju nawet 48h !!!! jest ok i to bez ładowania akumulatora a w tym przypadku masakra nerw mnie zaciska .Dodam ze ładowanie jest od 13,4 do 14,4V czy mi to akumulator wadzi i jaki najlepiej zakupić jakie ampery i jaki rozr.? POMOCY bo nerwy puszczając jak na robocie jest cyrk . :crazy: :crazy: :wall: :evil:
Ostatnio edytowany przez hrupek666, 01 Lip 2009 20:53, edytowano w sumie 1 raz

hrupek666
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 13 Cze 2009 20:09
  • Miejscowość: Góra Kalwaria

Reklama

simmet

Postprzez Adr78 » 30 Cze 2009 08:45

Następnym razem, kiedy maszyna nie będzie chciała zapalić wykręć świece żarowe i się przyjrzyj czym są pokryte i opisz. Prosta czynność, a dużo podpowie.

Awatar użytkownika
Adr78
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 05 Maj 2009 08:55
  • Miejscowość: Podlskie

Postprzez jacek j » 30 Cze 2009 21:16

Kolego Adr78 fajnie że chcesz pomóc ale Cummis nie jest wyposażony w świece żarowe tylko płomieniówke ale do sedna.Objawy wskazują na słabą pompe wtryskową zobacz czy jak udusisz maszyne i nie będzie chciała odpalić polej pompe wodą żeby ją schłodzić. Jak pomoże to pompa do roboty.
Ostatnio edytowany przez jacek j, 01 Lip 2009 20:54, edytowano w sumie 1 raz
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Postprzez hrupek666 » 30 Cze 2009 21:58

jacek j
dzięki kolego dokładnie jest tak jak piszesz sw.połomieniowa wykluczyłem na samym początku a z pompą to tak jak w TDI 2.5 tez polanie zimną woda pomaga i powiem ci ze spr to co piszesz gdy to sie powt. Ale dodam ze dziś przy tym problemie spr jeden raz przekręcić i odpalić i niestety stara śpiewka trup po czym od razu rozpoiłem dwie maciory 12V z MANIUSIA i dostał pałera tak jak powinien i wyeliminuje akumulator tylko napisz mi bo widzę ze masz pojecie jaki kupić bo na tych zwłokach nic nie jest napisane

hrupek666
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 13 Cze 2009 20:09
  • Miejscowość: Góra Kalwaria

Postprzez gorowskim » 30 Cze 2009 22:32

w moim 580k jest akumulator 120Ah, 700amper

gorowskim
Fizol

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 23 Cze 2008 00:13
  • Miejscowość: Skarżysko

Postprzez jacek j » 01 Lip 2009 06:50

Pojemność mniej istotna od 95Ah w zwyż ale prąd rozruchowy minimum 750 A. Im będzie więcej Amper tym będzie szybciej kręcił.
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Postprzez Adr78 » 01 Lip 2009 08:23

Przepraszam za wtopę z tą świecą. Z tym czym miałem i mam najczęściej do czynienia to stare zdezelowane diesle :cry:
Czytam forum by chociaż trochę się czegoś dowiedzieć.

Awatar użytkownika
Adr78
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 05 Maj 2009 08:55
  • Miejscowość: Podlskie

POMOC

Postprzez excavar » 01 Lip 2009 10:27

Po mojemu wina leży po stronie pompy wtryskowej.
Był podobny przypadek w JCB i nie obyło się bez wymiany pompy na nową.

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez hrupek666 » 02 Lip 2009 17:47

Niestety lanie pompy nie pomaga winny jest akumulator wyrok zapadł na dobrym jest ok a i jeszcze przewód prądowy od ładowania był luźny.Zdechł mi przy pełnym otwarciu szczeki (nie wiem dlaczego tak sie dzieje napiszcie ) i zaczołem ponownie 1 raz nie zakrecił 2 raz lanie pompy zimniutka woda ok 5 litr nic z tego kręcił trochę lepiej ale nic 3 podłączyłem przewody do autka i laleczka zakręciła jak młoda poczym go wyłączyłem i dalej lipa ponownie przewody i jest gitara .Dzieki za podpowiedzi ale jednak to aku bo mysle ze pompa by nie dała rady pracować 10h bez postoju gdyby było wadliwa

hrupek666
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 13 Cze 2009 20:09
  • Miejscowość: Góra Kalwaria

Postprzez excavar » 03 Lip 2009 23:56

Zaproś mechanika lub diagnostę a dostaniesz odp na swoje pytanie. trudno jest diagnozować na odległość.

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez hrupek666 » 05 Lip 2009 13:47

excavar napisał(a):Zaproś mechanika lub diagnostę a dostaniesz odp na swoje pytanie. trudno jest diagnozować na odległość.

Dzięki kolego ale diagnoza zapadła i dałem sobie rade bez diagnozy i kosztownego serwisu myślę ze większość z nas jest mechanikami a forum po prostu ułatwia prace gdy sie ktoś tym spotkał z podobną sytuacią i ma chęć pomóc a nie naciągnąć go na parę groszy to pomoże Podejrzewam za serwis by przyjechał pochodził popatrzył pomyślał wykonał parę tel zainkasował 300-500zł albo namówił na robotę pompy i taki by był finał a my sobie pogadaliśmy ja wymieniłem akumulator i jest ok .
Pozdrawiam Serwisantów :)

hrupek666
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 13 Cze 2009 20:09
  • Miejscowość: Góra Kalwaria

Postprzez mechanior » 08 Lip 2009 23:20

hmm, tak czytam historię tego tematu i trochę się dziwię jak to możliwe aby akumulator odzyskiwał zdolność odpalenia silnika (czyli wzrastał prąd w sensie natężenia) wraz z upływem czasu od zgaszenia motoru czyli odłączenia od prądu ładowania...
ale może był w jakiś dziwny sposób zasiarczony lub wewnętrzne zwarcie powodowało "zagazowanie" płyt co skutkuje spadkiem wydolności...

Serwisanci POZDRAWIAJĄ i dziękują za pogłębianie i podkreślanie obiegowych opinii, że jakikolwiek serwis czyha tylko na kasę i naciąga na niepotrzebne naprawy aby zarobić na "biednych" właścicielach maszyn, którzy nierzadko WYMAGAJĄ od mechanika udzielenia 100% pewnych i dokładnych informacji przez telefon... przypomnę że kolega JACEK J z którym wymieniłeś najwięcej postów jest MECHANIKIEM SPRZĘTU CASE

dodam tylko że osobiście nie pobieram opłat za nietrafne i wątpliwe diagnozy, wynagrodzenie otrzymuję PO ZAKOŃCZENIU NAPRAWY za wyjątkiem zaliczek na zakup części (tych bardzo drogich ponad 10-20 tyś pln a i tak wtedy JA ODPOWIADAM MATERIALNIE za to czy są potrzebne, ich prawidłowe zamówienie i montaż) a naprawy przez telefon czy za pośrednictwem np tego forum już wielokrotnie kończyły się fiaskiem i koniecznością wezwania serwisu, bo pewne rzeczy trzeba dotknąć, ostukać i osłuchać, nikt mi nie jest w stanie opisać przez telefon czy na forum dźwięku skrzyni biegów czy pompy hydraulicznej, lub ich reakcji na konkretne bodźce a wnioski diagnostyczne są sumą właśnie tego typu doświadczeń związanych z KONKRETNĄ SYTUACJĄ...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez hrupek666 » 10 Lip 2009 07:39

mechanior
Popatrz jeszcze raz ,wymieniłem z jacek j dwa posty 1.
PostWysłany: Wto Cze 30, 2009 9:16 pm Temat postu:
Kolego Adr78 fajnie że chcesz pomóc ale Cummis nie jest wyposażony w świece żarowe tylko płomieniówke ale do sedna.Objawy wskazują na słabą pompe wtryskową zobacz czy jak udusisz maszyne i nie będzie chciała odpalić polej pompe wodą żeby ją schłodzić. Jak pomoże to pompa do roboty. Który dotyczył innego forumowicza.I 2 post PostWysłany: Sro Lip 01, 2009 6:50 am Temat postu:
Pojemność mniej istotna od 95Ah w zwyż ale prąd rozruchowy minimum 750 A. Im będzie więcej Amper tym będzie szybciej kręcił. w którym udzielił mi odpowiedzi na pytanie bo z tego co się zorjętowałem to jest fachowcem od CASE
Nie wiem kim ty jesteś z wykształcenia i zawodu czym sie zajmujesz i nie wymagam od nikogo co by mi naprawił maszynę na odległość i tak jak pisałem jak ktoś sie spotkał z taką sytuacją to coś podpowie.Ja tez jestem mechanikiem przez 10 lat robiłem w ASO VW przy DIESLACH i mogę większość problemów opisać i komuś pomóc co by nawet jak nie on sam t swojemu mechanikowi pomóc bo większość problemów to bzdury za które sie grubo płaci i wiem jak funkcjonują serwisy i ty pewnie tez wiesz i nawet jak popełnisz błąd w diagnozie zrobisz coś innego a kazałeś zakupić podzespół za 10-20 tys to sie nie przyznasz do porażki .Od niedawna zająłem sie pracą tym sprzęcie i wyobraź sobie ze jakoś powoli daje sobie z nim rade i jednak to była wina akumulatora tamten trup z chin prąd trzymał ale miał zwarcie to takie dziwne dla mnie nie tylko nie wiem czemu ją dusi szczeka i tu z miła chęcią kolegi posłucham .Sam piszesz ze uczymy się przez całe życie więc pomóż w tej nauce.
Pozdrawiam

hrupek666
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 13 Cze 2009 20:09
  • Miejscowość: Góra Kalwaria

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 12 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej