Witam, zaczęło się od tego że nagle pod maszyną pod tylnym mostem zrobiła sie duża plama oleju, olej wyciekł z mostu z dźwigni od ręcznego(na gurze mostu). Wyciek oleju zrobił się po tym jak dzieńwcześniej na zgaszonej maszynie dużo wciskałem pedał hamulca(hamulce są na olej hydrauliczny). Sprawdziłem poziom oleju w moście no i klops.... w moście było o wiele za dużo oleju i miał kolor jak na załączonym zdjęciu. Sprawdziłem też poziom w przekładni która jest miedzy mostem a pompą napędową i tak samo za duzo oleju i taki sam kolor. Prawdopodobnie olej który dostał sie do mostu to olej hydrauliczny. Nie jestem w stanie skontrolować ile oleju ubywa ze zbiornika hydraulicznego bo maszyna ma już swoje lata i pełno drobnych wycieków. Moje pytania:
-co może być przyczyną?
-czy trzeba to pilnie zrobić? czy mozna troche tak pojeździć? słabo z czasem a na to troche zejdzie
Obstawiam że albo z pompy napedowej leci do przekładni i dalej do mostu, albo z tego hamulca do mostu i dalej do przekładni. Nie wiem czy moge na tym troche pojeździć czy trzeba natychmiast się tym zająść.
Załączam zdjęcia