Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Re: TH350B '05 ciężko zapala na zimnym silniku

21 Kwi 2023 08:12

Masz rację. 180bar ma być wtedy gdy skręcimy kołami w skrajne położenie- po prostu maks na układ kierowniczy. Co nie zmienia faktu że muszę wyjąć pompe. Po odłączeniu LS cisnienie na tym porcie P na rozdzielaczu wgl się nie zmienia. Tak jakby pompa była poprostu jakoś zacięta i nie zmieniała wydajności. Mogę liczyć na Toja pomoc przy regulacji pompy jak ją już naprawie? Jakieś konkretne wartości gdzie jakie cisnienie ma być...

Re: TH350B '05 ciężko zapala na zimnym silniku

05 Maj 2023 15:51

I jak tam? Opanowane? Pompa wysadzona z panewek jak zwykle?

Re: TH350B '05 ciężko zapala na zimnym silniku

05 Maj 2023 22:22

Nie wiem czy opanowane ale po naprawie jest duuuuuuużo dużo lepiej jak było.

-przy zapalaniu skok sekundowy na ok 100bar- 150bar
- po zapaleniu maszyny - 35bar
- kola do oporu- 180 bar
- szybkozłącze, teleskop, wysow teleskopu do oporu - 260bar

-hydraulika nie dusi silnika tylko zwalnia pod obciążeniem.

Zablokowany był tłoczek który reguluje wydajność pompy. Ciało obce- taki jakby kawałek korpusu. Może korpusu z pompy- jakby po źle obrobionym odlewie.

Przy okazji się pochwalę- PROTOTYP AMORTYZACJI TELESKOPU CAT TH350B amortyzacja cały czas. Nie tylko na czas jazdy ale też na czas pracy. Hydroakumulator na 350-400 bar.
Załączniki
20230428_105447.jpg
20230505_152242.jpg
20230505_152256.jpg

Re: TH350B '05 ciężko zapala na zimnym silniku

06 Maj 2023 00:59

to jest normalne stosowane w tych maszynach rozwiązanie... :D

Re: TH350B '05 ciężko zapala na zimnym silniku

06 Maj 2023 15:05

I gdzie jest podpięty hydroakumulator? W którym miejscu?
Wyślij odpowiedź