20 Paź 2014 22:18
Równiarka ma zamontowany silnik A01M strasznie kopci czarnym dymem. Brakuje również siły prosze Pomoc!
23 Paź 2014 19:32
Witam
Objawy czarnego dymu to:
1.Sprawdz filter powietrza (Odłącz filter powietrza i odpal i zobacz czy przestało dymić na czarno).
2.Przestawiony zapłon ( scięty klin od napędu pompy wtryskowej).Sprawdz klin i znaki na napędzie pompy wtryskowej.
3.Sprawdz filtry paliwa (mniej prawdopodobne ale sprawdz czy nie są zanieczyszczone).
4.Czy masz zamykany na kłódkę zbiornik paliwa?
Bo jak nie to jakiś uczyny mógł czegoś dolać lub dosypać.
5.Pompę wtryskową i wtryski na stół probierczy.
Jak nie znajdziesz przyczyn wyżej wymienionych należy szukać przyczyny w układzie rozrządu.
24 Paź 2014 00:37
Jeśli jest turbina to jej awaria spowoduje za mała ilość powietrza co też może dawać takie objawy.
Tak samo przestawiony rozrząd lub zbyt duży luz zaworowy albo złamanie dźwigni zaworowej zaworu ssącego.
24 Paź 2014 10:40
mechanior- W tym silniku nie ma turba.To jest silnik starej generacji 6 cylindrowy.
24 Paź 2014 16:48
Założyłem juz trzecią pompe wtryskową które były na stole sprawdzane, ale zero skutków.
Nie ma reakcji na pedał gazu (nie jest żywotna,bardzo słaba, mułowata)
Silnik po remoncie kapitalnym 372h
Dużo paliwa zużywa.
Wymieniony cały rozrząd + wałek rozrządu na nowe.
Zapomniałem dopisać, że zaczęło się to dziać po remoncie kapitalnym silnika.
Przy pchaniu urobka cały czas kopci na czarno.
Z rury wydechowej wylatuje dym w sposób plucia.
26 Paź 2014 09:02
Zapchany filtr powietrza.
Ostatnio edytowany przez
równiarkowiec 27 Paź 2014 22:51, edytowano w sumie 2 razy
26 Paź 2014 14:57
Sprawdź czy nie masz jakiegoś ciała obcego w kolektorze dolotowym tzn czy jakaś szmata po remoncie nie została
27 Paź 2014 13:19
Witam
kolego , remont silnika robiłeś sam czy zewnętrzna firma Ci robiła ???
jeżeli zlecałeś remont i masz ledwo ponad 300mtg to jest coś takiego jak reklamacja
masz trzy wyjścia :
1. reklamacja
2. demontaż silnika , weryfikacja i montaż ( zespół tłokowy + wał korbowy) - możesz to wykonać we własnym zakresie jeżeli temu podołasz
lub
3. demontaż silnika , weryfikacja i montaż ( zespół tłokowy + wał korbowy) - możesz to zlecić jakiejś firmie ( np. mojej o ile tego sobie byś życzył - bynajmniej nie szybciej niż w grudniu / gdyż mam zawalone warsztaty do końca listopada)
jakakolwiek będzie Twoja decyzja , to bez demontażu się nie obejdzie
pozdrawiam
darek
p.s.
tak na marginesie pozostało mi jeszcze sporo opon używanych po remontach DZ-122
27 Paź 2014 13:38
Zatkany dolot albo zle ustawiony rozrzad.
Na luzie jak wcisniesz gwaltownie gaz to kopci mocno czy tylko krotkotrwale az do wejscia na obroty ?
27 Paź 2014 17:59
Czy moge prosić Ciebie MELTECH o numer tel .
27 Paź 2014 22:48
Kolego sprawdzałeś filtr który Ci mówiłem?
28 Paź 2014 08:09
Miszczu! napisał(a):Czy moge prosić Ciebie MELTECH o numer tel .
witam
600 099 614
pozdrawiam
darek
28 Paź 2014 16:44
Cortez napisał(a):ciała obcego w kolektorze dolotowym tzn czy jakaś szmata po remoncie nie została
Nie ma opcji, szmatę pod obciążeniem by spaliło, jedynie materiał nie palny mógłby coś przytkać.
Miszczu! napisał(a):Zapomniałem dopisać, że zaczęło się to dziać po remoncie kapitalnym silnika.
Przy pchaniu urobka cały czas kopci na czarno.
Z rury wydechowej wylatuje dym w sposób plucia.
Jeśli rozrząd 100% pewny (luz, skok pracy zaworów, gniazda i prowadzenie zaworów w głowicy ok) to chyba tylko tłoki mogą być odwrotnie założone, źle założone lub nie odpowiednie pierścienie, podmieniony korbowód na minimalnie dłuższy. Nie wiem do czego jeszcze się tu przyczepić, pewnie bez ponownej rozbiórki się nie obejdzie. Z tego co opisujesz, ewidentnie gdzieś wystąpił błąd przy montażu silnika.
31 Paź 2014 20:46
Jaki pownien być luz pomiędzy zaworami ssącymi a wydechowymi silnik A01M Równiarka Rosyjska DZ-557/31
01 Lis 2014 15:42
Miszczu! napisał(a):Jaki pownien być luz pomiędzy zaworami ssącymi a wydechowymi
A nie chodzi o luz pomiędzy zaworami a dźwigniami? Jak znam konstrukcję silnika spalinowego to chyba nie czegoś takiego jak luz między zaworami...
Miszczu! napisał(a):Czy moge prosić Ciebie MELTECH o numer tel .
Ale NAPRAWDĘ??
02 Lis 2014 09:57
Jest takie coś jak luz pomiędzy zaworami . Czy może wiesz jaki powinien być luz wydechowy i ssący
Są luzy takie jak 0,25 i 0,35 , jaki luz ustawić albo dać jeszcze większe luzy ?
02 Lis 2014 12:26
Luz zaworowy a nie pomiedzy zaworami.
http://www.labstend.ru/site/index/uch_t ... d_cat=1593poszukaj sobie gdzies powinno byc.
09 Lis 2014 13:05
Nie znalazłem ;/
18 Lis 2014 13:15
0,25 do 0,30
wg instrukcji naprawczej
pozdrawiam
darek
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.