pozycja 7 oraz 8 bez sensu, zakładanie z góry że są do wymiany to naciąganie klienta
jak pracuję w zawodzie ponad 10 lat to NIGDY nie wymieniałem tych koszy
rzadko też wymieniam oringi obudowy i uszczelniacze tłoków hamulcowych no chyba że są uszkodzone
wymiana łożysk półosi ma sens, uszczelnień półosi też ale przy wymianie tylko tarcz nie ruszamy tych elementów więc to dodatkowa operacja, decyzja należy do klienta, ja bym wymienił...
co prawda wymiana samych końcowych łożysk półosi (tych od strony zewnętrznych uszczelnień) i uszczelniaczy nie bardzo ma sens bo powinno się dodatkowo wymienić łożyska zwolnicy tylnego mostu (hub) i bieżnie w pochwie mostu których oczywiście w ofercie nie ma, w takim przypadku powinni się też ustalić i wyregulować luz półosi (podkładki dystansowe)
cena samych uszczelniaczy nie świadczy za dobrze o ich jakości
dla pewności dowiedziałbym się JAKIE tarcze zostaną włożone do tego mostu bo na rynku są 3 rodzaje a tylko 1 spełniają wymagania tej aplikacji, przy okazji nie ma potrzeby stosowania do nich DODATKU DO OLEJU...
oferta generalnie umiarkowana cenowo
u mnie jest drożej o jakieś 10-20% ale mógłbym negocjować
nie wierzę by mieli olej oryginalny CAT w cenie 9,90 za litr (nawet netto)
jeśli uważasz że 3000 to dużo za części to podzwoń po serwisach bo widzę że masz liche pojęcie na temat tego ile potrafią kosztować części...
kilka lat temu za taką usługę jeden z moich klientów zapłacił w serwisie fabrycznym 27.000 pln...
u nas taka usługa kosztuje w okolicach 3000 pln
zakładamy że do wymiany jest komplet tarcz, olej i uszczelnienia tłoków
przyjeżdżamy w 2 osoby i załatwiamy sprawę w jedną dniówkę
jeśli ten temat jest powiązany z tym wczorajszym z olejem do tylnego mostu (
http://www.kopaczka.pl/viewtopic.php?f=13&t=22989) to po prostu GRATULUJĘ fantastycznego interesu... no ale na pewno zaoszczędziłeś kilkaset złotych...