wibako

Hydraulika problem

Hydraulika problem

Postprzez ibanezrg1989 » 11 Sty 2021 22:39

Marka i model maszyny: Volvo ec 30

Witam mam taki problem jeśli podkręce pompę hydrlaiczną wielotłoczkową to koparka jest szybka lecz słaba . Jeśli skręce pompę to koparka wolna lecz tak jakby silniejsza.Chodzi o to że hydraulika przydusza mi silnik obroty silnika nawet na pusto . Na przykład na minimalnych obrotach wysięgnik podcigam do siebie do końca i trzymam to słychać jakby hydralika przyduszala silnikni i tak jakby zaraz miał zgasnąć .tak samo jak włączę dwie funkcje na ramieniu to to samo na niskich obrotach hydralika przygasa wręcz chce zdusić silnik . Dam więcej gazu ale i tak hydralika przygaasa silnik . Co to może być pompa siada czy jakieś zawory przelewowe na rozdzielaczach nie działają poprawnie .czy też może być to spowodowane wymiana pierścienie i jeszcze się nie dotarły .olej i filtry wymienione

ibanezrg1989
Fizol

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 03 Wrz 2016 14:39

Maszyna: brak

Firma: brak


Reklama

simmet

Hydraulika problem

Postprzez zeppelin zm 15 » 11 Sty 2021 23:06

To może opisz co robiłeś przy maszynie a potem będziemy kombinować co ci poradzić.
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Hydraulika problem

Postprzez ibanezrg1989 » 11 Sty 2021 23:23

Przy zakupie koło nowego Sącza u prywatnego gościa maszyna była szybka żwawa ale słabo paliła lecz tak jakby nie dało się nią pracować na 1/3 obrotów nawet na pusto włączając dwie sekcje przydlawialo delikatnie silnik. Przywiozłem pod dom porobiłem tydzień .okazało się że goście założyli na sztukę byle jakąś uszczelkę wywaliło ją.kupiłem nową uszczelkę wymieniłem zrobiłem głowice .wymieniłem może nie potrzebnie pierścienie na każdym tłoku i kupiłem nowe wtryski .po remoncie koprka jeszcze słabsza ja przed . Więc sobie dałem spokoju i zawiozłem do mechanika .mechanik ja podregulował na hydraulice i wymienił hydroakumulator.cos się trochu polepszyło ale nie zawiele więc wymieniłem w pompie tejkasetkowej nowe sekcje .poprawiło się znacznie lecz dalej moim zdaniem nie jest to co powinno być nie dział ta hydralika tak żwawo i czule coś jej brakuje nie mam możliwości podjechania do takiej samej koparki i spróbowania bo bym sobie porównał jak ma to działać niestety . Włączę dwie sekcje do końca potwieram ramię i wysięgnik i muli mi silnik tak jakby hydralika przygasała silnik ale go nie zgasi

ibanezrg1989
Fizol

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 03 Wrz 2016 14:39

Maszyna: brak

Firma: brak


Hydraulika problem

Postprzez zeppelin zm 15 » 11 Sty 2021 23:29

Mierzyłeś ciśnienie sprężania? To sprawdź. Wtryski robi się razem z pompą. Zajechana pompa mogła uwalić nowe wtryski.
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Hydraulika problem

Postprzez ibanezrg1989 » 11 Sty 2021 23:54

Nowe wtryski chodziły na starej pompie może razem około 8 godzin nie więcej .sam nie wiem czy goście co ja mieli wcześniej do sprzedaży złożyli tak rozrząd żeby paliła fajnie bo wiedzieli że wtryski pompa były zajechanie więc pokombinowali przy rozrządzie .bo pod pompa jest trzy sztuki podkładki 0.8mm co daje 2.4mm a w dtrce do silnika wyczytałem że piwino być 0.2 mam może opuźniony zapłon żeby lepiej paliła no nie wiem jest to silnik s3l2 Mitsubishi. Sprawdzę jeszcze raz te wtryski może coś to da niewiem sam już kurde w mojej okolicy nie znam nikogo ogarniętego co by to wyczaił jak to jest i co jest nie tak przy tym nie wymieniając pół koparki bo to są nie małe koszty zaraz

ibanezrg1989
Fizol

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 03 Wrz 2016 14:39

Maszyna: brak

Firma: brak


Hydraulika problem

Postprzez zeppelin zm 15 » 12 Sty 2021 00:00

Zadałem ci pytanie kolego. Zrobiłeś to?
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Hydraulika problem

Postprzez ibanezrg1989 » 12 Sty 2021 00:20

Nie tego nie robiłem muszę się kumpla zapytać jak to zrobić bo tego jeszcze nie ogarniam alebo jakiego mechanika wziąść. Chodzi co o stopień sprężania na poszczególnych cilindrach ???

-- 11 Sty 2021 23:12 --

W drt do silnika S3l2 ciśnienie na poszczególnym wtrysku to od 145 do 153 . A na cylindrach jeszcze nie znalazłem szukam właśnie

-- 11 Sty 2021 23:18 --

Wyczytałem że 421 psi a dolna granica 377 i tolerancja pomiędzy cylindrami to 42 psi czyli w barach wychodzi 29 bar na baniak a 25 najmniej na baniak a różnica 2.89 dobrze myślę

-- 11 Sty 2021 23:20 --

I ma jeszcze jedno pytanie ile się tak mniej więcej roboczogodzin dociera taki sprzęt po wymianę pierścieni

ibanezrg1989
Fizol

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 03 Wrz 2016 14:39

Maszyna: brak

Firma: brak


Re: Hydraulika problem

Postprzez zeppelin zm 15 » 12 Sty 2021 01:04

Stopień sprężania to wartość stała dla każdego silnika, ty mierzysz ciśnienie sprężania. Odkręcasz wtryskiwacze, i w ich miejsce kolejno wkrecasz manometr. Kręcisz rozrusznikiem i patrzysz ile ci wykręci. Sam wymiana pierścieni to za przeproszeniem był głupi pomysł... Zamiast tym pomóc mogłeś jeszcze pogorszyć sytuację ponieważ stare pierścienie były ułożone do tulei a nowy pierścień jest idealnie okrągły i z (krzywą powierzchnią) tulei robi mniej szczelne połączenie. Krótko mówiąc mogłeś tylko pogorszyć jego ciśnienie sprężania.

-- 12 Sty 2021 00:00 --

Nawet napisałeś to że po twoim "remoncie" w którym między innymi była wymiana pierścieni pogorszyła się moc.... Strzał w kolano. Podejrzewam że problem był ewidentnie z niedomaganiem układu zasilania czyli pompa i wtryski... Co zrobiłeś ale schrzaniłeś wymianą pierścieni....
Ps. Takie połączenie będzie się dłuuugo układać jeśli się wogóle ułoży. Według mnie zrób to napisałem czyli zmierz ciśnienie sprężania, jeśli będzie słabe, głowice robiłeś to ciśnienie spierdziela pomiędzy STARĄ tuleją a NOWYMI pierścieniami....
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Hydraulika problem

Postprzez ibanezrg1989 » 12 Sty 2021 10:14

Ok dzięki tak zrobię dużo dałeś mi do myślenia

-- 12 Sty 2021 09:09 --

Pytanie mam odnośnie jak sprawdzić .odkręcić przepisy paliwowe co idą do wtrysków . I nie odkręcać świec żarowych i miejsca gdzie podaje dtr silnika wkręcić manometr .


-- 12 Sty 2021 09:13 --

Chodzi mi żeby zegar wkręcić w miejsca gdzie są świece żarowe i tam brać odczyt ale wtrysków nie wykręcać tylko odkręcić zasilanie paliwa

ibanezrg1989
Fizol

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 03 Wrz 2016 14:39

Maszyna: brak

Firma: brak


Hydraulika problem

Postprzez mumin700 » 12 Sty 2021 10:43

To będzie ten sam pomiar. Czym regulowałeś pompę hydrauliczną?
Naprawa maszyn rolniczych i budowlanych- Wadowice, tel. 787 828 090

mumin700
Fachoperator

Maszyna: brak

Firma: Naprawa maszyn Wadowice


Hydraulika problem

Postprzez ibanezrg1989 » 12 Sty 2021 18:54

Ja to nie robiłem ale mechanik od koparki tak regulował ja i ustawiał ciśnienia po regeneracji pompy paliwa nie wiem jakie ustawił bo twierdził że te są tak żeby koparka nie była podkręcona co by mogło uszkodzić przewody hydrauliczne optymalnie to nazwał . Dziś będę chciał pomierzyć na baniak ciśnienia i się zobaczy co się dzieje dam znać

-- 12 Sty 2021 17:54 --

Witam podaje ciśnienia na cilidrach na zimnym 31 30 30 bar na ciepłym silniku 34 34 32 jutro jadę sprawdzić jeszcze dodatkowo wtryski dla pewności i się zobaczy

ibanezrg1989
Fizol

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 03 Wrz 2016 14:39

Maszyna: brak

Firma: brak


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej