przez zeppelin zm 15 » 12 Sty 2021 01:04
Stopień sprężania to wartość stała dla każdego silnika, ty mierzysz ciśnienie sprężania. Odkręcasz wtryskiwacze, i w ich miejsce kolejno wkrecasz manometr. Kręcisz rozrusznikiem i patrzysz ile ci wykręci. Sam wymiana pierścieni to za przeproszeniem był głupi pomysł... Zamiast tym pomóc mogłeś jeszcze pogorszyć sytuację ponieważ stare pierścienie były ułożone do tulei a nowy pierścień jest idealnie okrągły i z (krzywą powierzchnią) tulei robi mniej szczelne połączenie. Krótko mówiąc mogłeś tylko pogorszyć jego ciśnienie sprężania.
-- 12 Sty 2021 00:00 --
Nawet napisałeś to że po twoim "remoncie" w którym między innymi była wymiana pierścieni pogorszyła się moc.... Strzał w kolano. Podejrzewam że problem był ewidentnie z niedomaganiem układu zasilania czyli pompa i wtryski... Co zrobiłeś ale schrzaniłeś wymianą pierścieni....
Ps. Takie połączenie będzie się dłuuugo układać jeśli się wogóle ułoży. Według mnie zrób to napisałem czyli zmierz ciśnienie sprężania, jeśli będzie słabe, głowice robiłeś to ciśnienie spierdziela pomiędzy STARĄ tuleją a NOWYMI pierścieniami....
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała