wibako

JCB 3 CX z Majdanu Królewski

JCB 3 CX z Majdanu Królewski

Postprzez Adixkopacz » 27 Gru 2020 18:45

Czesc , rozglądam się za koparko ładowarka. Wpadła mi w oko ta z ogłoszenia : \https://www.olx.pl/oferta/koparko-ladowarka-jcb-3cx-jak-cat-case-komatsu-new-holland-CID5-IDHKmIR.html#68f77e95e8

Numer vin : SLP3CXTSSE0439699

Ma to być moja pierwsza koparka i nie mam doświadczenia w zakupie takich maszyn.
Może ktoś coś powiedzieć na temat tej koparki ?? A może jest tu ktos z oklic Kolbuszowej/Rzeszowa i zechcialby podjechac na oględziny ? Zapłacę :) .
Pozdrawiam.

Adixkopacz
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 27 Gru 2020 18:23

Maszyna: JCB 3CX

Firma: jcb


Reklama

simmet

JCB 3 CX z Majdanu Królewski

Postprzez gruszon18 » 27 Gru 2020 21:22

Może poszukaj sobie czegoś gdzie ramię koparkowe nie będzie na maglownicy. To straszne utrapienie na tym robić nawet jak zregenerujesz. Taka mała rada.

Awatar użytkownika
gruszon18
Fachoperator

  • Posty: 704
  • Rejestracja: 26 Cze 2017 16:47
  • Miejscowość: Świdnik
  • Pochwały: 26

Maszyna: Jcb 4cx Super

Firma: Gpk Mełgiew


Re: JCB 3 CX z Majdanu Królewski

Postprzez Adixkopacz » 28 Gru 2020 08:10

Nigdy na tym nie pracowałem więc nie wiem jak to jest. Słyszałem że ten luz jest nie do skasowania.
Tylko że ciężko znaleźć jaka kolwiek koparkę do 60 tys , a co dopiero z siłownikiem na ramieniu :( . Jeśli będzie to straszne utrapienie to będę szukał tej "karetki" z siłownikie.

Adixkopacz
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 27 Gru 2020 18:23

Maszyna: JCB 3CX

Firma: jcb


JCB 3 CX z Majdanu Królewski

Postprzez gruszon18 » 28 Gru 2020 15:51

No ale konik na siłowniki też grosze nie kosztuje. Zwiększ budżet albo idź na kompromis kupując sprzęt gdzie pewne elementy będą wymagały wkładu finansowego, innej opcji nie widzę.

Awatar użytkownika
gruszon18
Fachoperator

  • Posty: 704
  • Rejestracja: 26 Cze 2017 16:47
  • Miejscowość: Świdnik
  • Pochwały: 26

Maszyna: Jcb 4cx Super

Firma: Gpk Mełgiew