30 Paź 2019 08:13
Komatsu wb97 s2 97sf11350 powershift.
Podczas jazdy na 4 biegu słychać stukniecie (tak jakby na chwilę rozłaczylo napęd) i wyświetla się błąd p7 (niskie ciśnienie biegu 3) i nie można włączyć 3. Gaszę maszynę jadę przez 10 minut i ta sama sytuacja. Tylko po odpaleniu trwa to do 30 minut. Sprawdzakem czujniki wyglądają na nie uszkodzone. Dodam że w marcu skrzynia przeszła remont. Olej wymieniony filtry też. Powoli zaczynam stwierdzać że te komatsu to straszny bubel bo człowiek ciągle aby inwestuje w tą maszynę.
30 Paź 2019 20:16
Sprawdź cewkę i elektrozawór od tego biegu.
19 Lis 2019 14:35
Czujnik w porządku. Cewka w porządku. To chyba jakiś problem z pradem? Na 1 i 2 mogę cały dzień jeździć i błędu nie wywali a na czwórkę tylko pojadę kawałek i już błąd. Najdziwniejsze jest że na trójce mogę jechać i do Berlina i błąd nie wysjoczy. Można jakoś na stałe zrobić żeby widział stałe ciśnienie? Macie jakieś patenty?
19 Lis 2019 20:45
A czemu zakładasz, że to ciśnienie jest w porządku?
20 Lis 2019 00:06
Bo była remontowana skrzynia w kwietniu i było wszystko ok. A poza tym czy jakby było coś nie tak z ciśnieniem to nie powinno wywalac błędu jak jadę na 3
-- 19 Lis 2019 23:00 --
Chyba że błąd p7 oznacza coś innego
-- 19 Lis 2019 23:06 --
Bo to się dzieje w momencie jazdy na 4 biegu tylko przynajmniej tak jest to tej pory
20 Lis 2019 08:37
P7 oznacza awarię cewki 4 biegu.
20 Lis 2019 13:24
Nieprawda tam jest błąd w tłumaczeniu. A nawet jeśli to w momencie jazdy na 4 i spadku ciśnienia na tym przełożeniu blokowalo by bieg 3 a nie 4? Toć to nie logiczne. Z resztą według schematu odlaczalem po kolei czujniki i na 99% ten jest od 3 biegu
-- 20 Lis 2019 11:47 --
W momencie wyskoczenia tego błędu można włączyć wszystkie biegi prócz właśnie 3
-- 20 Lis 2019 12:19 --
Błędy na P to błędy ciśnienia a na E to te od cewek
-- 20 Lis 2019 12:24 --
Chyba że ten kabel się gdzieś upierd**** i robi jakieś zwarcie. A akumulator w sensie napięcie może mieć wpływ na takie zachowanie? Dodam że od x czasu wyświetla mi się ten błąd bA ale nie miało to wpływu na maszynę to ignorowalem. Brakuje pomysłów. Toć chyba nie możliwe żeby poszly uszczelniacze?
20 Lis 2019 22:37
Sprawdź ciśnienia.
21 Lis 2019 08:11
Chyba będę musiał aż się boję co tam wyjdzie. Poda ktoś jakie wartości powinny wyjść?
22 Lis 2019 10:09
około 18-20 bar na każdym sprzęgle, ważne by były wszystkie jednakowe z tolerancją 0.5 bar, na wyjściu z pompy może być trochę więcej, ponad 20, pomiar na pełnym gazie a potem na wolnych obrotach.
09 Gru 2019 19:05
Na wolnych obrotach około 12/13 na pełnym prawie 20. Czyli dobrze tak?
-- 09 Gru 2019 16:37 --
Jestem z okolic Mławy, Działdowa, Ciechanowa. Może zna ktoś jakiego mechanika albo elektryka bo jak dla mnie to coś jest z pradem ale ja tu słaby jestem w tych sprawach
-- 09 Gru 2019 18:04 --
Na pompie właśnie więcej ponad 20
-- 09 Gru 2019 18:05 --
A jak mogę sprawdzić czy wiązka jest zerwana? Tylko że tak powiem zobaczyć czy można to jakoś zmierzyć?
12 Gru 2019 16:29
Co panowie macie jakieś pomysły?
18 Gru 2019 10:15
Wezwij serwis
25 Sty 2020 22:42
Problem chyba rozwiązany
Zawór antywstrząsowy się zaciął i bardzo wolno spuszczał cisnienie i czujnik wariował.
27 Sty 2020 19:29
Antywstrząsowy?? te tulejki na rurkach przy skrzyni? Zawory zwrotno-dławiące?
27 Sty 2020 22:53
Tak, ma ktos moze takie cos bo potrzebuje a nie moge nigdzie dostac? Albo podpowiedź jak dorobic albo przerobic?
-- 27 Sty 2020 21:53 --
Może Mechanior macie takie rzeczy w ofercie nie pamietam numerów skrzyni ale wiem ze to carraro TLB 2
30 Sty 2020 00:09
Tylko na zamówienie, z 2 tygodnie czekania jak nic, to nie moja specjalizacja.
21 Lut 2020 21:46
Jednak nie to, ręce opadają :(
24 Lut 2020 11:39
Witam. Może ktoś wie co oznacza błąd ŁP?
25 Lut 2020 10:39
Masz polskie litery w Komatsu?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.