Strona 1 z 1

Zapala się kontrolka temperatury oleju

PostWysłany: 28 Kwi 2020 08:14
przez Maciek 1990
Marka i model maszyny: Komatsu 93r-2
Rok produkcji: 1999

Witam po przejechaniu 17km zapaliła się kontrolka oleju przekladniowego gdzie szukać przyczyny? Żadnych obajw nie ma tylko zapala się, stanę na chwile z 10 min pochodzi na wolnych obrotach i kontrola gaśnie po czym pójdzie w pracę i problem powraca

-- 27 Kwi 2020 21:33 --

Zauważyłem że ta kontrolka temperatury zapala się wtedy jak temperatura wody dochodzi pod czerwone czy może mieć to jakiś wplyw że silnik się grzeje i wyskakuje kontrolka temperatury oleju przekladniowego???

-- 28 Kwi 2020 08:14 --

Maszyna w której zapala się ta kontrolka oleju przekladniowego to komatsu wb 93r-2

-- 28 Kwi 2020 08:14 --

Maszyna w której zapala się ta kontrolka oleju przekladniowego to komatsu wb 93r-2

Re: Zapala się kontrolka temperatury oleju

PostWysłany: 28 Kwi 2020 22:48
przez dawidg2
Chlodnice czyste?

Re: Zapala się kontrolka temperatury oleju

PostWysłany: 29 Kwi 2020 05:15
przez Maciek 1990
Kolego gołym okiem nie widać jakiego s większego zabrudzenia ich ale muszę sprawdzić i dokładnie wymyc , po otworzeniu maski temperatura w silniku drastycznie spada jak A po chwili gaśnie kontrolka oleju. Termostat wyjalem ale on nic nie pomógł myślałem że się zacial.

Re: Zapala się kontrolka temperatury oleju

PostWysłany: 29 Kwi 2020 09:14
przez dawidg2
Termostatu sie nie wyciąga bo może być odwrotny skutek czyli może się grzać bez.

Re: Zapala się kontrolka temperatury oleju

PostWysłany: 29 Kwi 2020 09:26
przez Ksancio
walczyłem z takim problem długo. pomogła wymiana chłodnicy.

Zapala się kontrolka temperatury oleju

PostWysłany: 29 Kwi 2020 10:19
przez Maciek 1990
Pomogła chlodnica cieczy czy olejowa? Bo chyba ta kontrolka zbyt wysokiej temperatury oleju ma zwiazek z grzaniem się plynu w ukladzie?

Zapala się kontrolka temperatury oleju

PostWysłany: 30 Kwi 2020 00:20
przez mechanior
wszystko ma związek, opisywane było , wystarczy czytać forum
przyczyną może być: pompa hydrauliki (czytaj forum dlaczego), zanieczyszczona chłodnica (bo jest na pograniczu wydajności) a nawet zużyty system paliwowy (bo lejące wtryski podnoszą temperaturę spalania)