przez Marcinjcb3cx1998 » 21 Gru 2021 00:17
Witam dziś z mechanikiem zajzalem do rozrządu. Wnioski są takie ze według mechanika z rozrządem jest wszstko o.k wedlug niego. Znaki sie nie pokrywają. Ale on stwierdzil ze te znaki maja sie pokryć tylko przy składaniu silnika pużniej niby sie rozjeżdzają i dopiero po 37 obrotach wałem sie pokrywają z powrotem. Mechanik stwierdził ze wina nadal jest w pompie. Ze pompiaż wogóle jej nie sprawdzał na stole. Tylko wzioł kase i powiedział ze jest wszystko o.k. wieć wyciągneliśmy pompę i jutro odwiozę ją do innego pompiaza choć powiem szczeze ze ufam temu pompiazowi bo kiedyś robiłem u niego regeneracje tej pompy i chodziła jak nalezy. Niemam z kąd pozyczyć drógiej takiej pompy bo bym sprawdził na innej co sie dzieje.
-- 21 Gru 2021 00:02 --
A mechanik nie mierzył ciśnienia na cylindrach ale wykluczył nieszczelność bo według niego jak by były uszkodzone czy też nie sprężyste pierścienie to by kopciła a nie kopci. I stwierdził ze moze miala jakiś remont silnika bo coś tam zauwarzył. Mówił tez ze luz zaworowy moze mieć wpływ na silnik ale nie stracila by mocy odrazu tylko stopniowo. Jego zdaniem to pompy wina
-- 21 Gru 2021 00:05 --
Czy jak teraz oddam pompę do 2 pompiaza to mam mu zadać jakies magiczne pytania zeby wiedział ze co nieco sie tozumiem i nie zrobi mnie w balona np. Ciśnienie jakie ma. W jakim stanie jest glowiczka i zawór podciśnienia. Cos jeszcze moge sie zapytać ?
-- 21 Gru 2021 00:17 --
A czy musze ustawiać zaplon jak na pompje jest kli ?
Marcinjcb3cx1998
Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 08 Gru 2021 22:55
Maszyna: Jcb3cx
Firma: Markop