to jest ładowarka przegubowa, jak podniosłem przednią oś(wał napedowy bez ruchu-trzyma go tylnia oś) to jedno koło jak kręce w lewo to drugie kręci się w prawo, jak zrobiłem tak samo tylko tył podniosłem a przód był bez ruchu to w tylnej osi identycznie, więc niby jest ok, ale właśnie na betonie jak stoje w miejscu i skręcam na maksa od lewej do prawej to jedno koło kręci się do przodu a drugie stoi bez ruchu-koło sie przesuwa po betonie ale nie obraca się, tylko szoruje po podłużu, a ja to rozumie tak że przy skręcie jedno koło powinno napędzać a drugie powinno swobodnie sie kręcić, jeżdżąc po placu przy skręcaniu maszyna zostawia spore ślady po zdzieranych oponach, dlatego sie tym zainteresowałem, mialem wcześniej przegubową jcb 406 i tam z tego co pamietam nie było przy skręcaniu takiego tarcia po podłożu
-- 17 Mar 2022 19:51 --
"Jak byś miał poblokowane nepędy to na betonie miał byś problemy z trakcją maszyny, na pusto przód by się ślizgał a z pełną łychą tył, więc może sprawdź jeszcze raz o co chodzi"-nie bardzo rozumiem o co chodzi, jak by sie ślizgał?
tak wogule to nie chodzi mi o opony tylko o to żeby coś sie przez to nie popsuło, w jcb 406 naprawiałem półośki, satelity itp i chce uniknąć dużych kosztów z tym związanych
-- 19 Mar 2022 10:00 --
doradzi ktoś coś?
-- 19 Mar 2022 11:50 --
Problem sie wyjaśnił, pedał od hamulca nie odbijał do końca, po zahamowaniu jak nie pociągnie się pedału do tyłu to hamulce cały czas trzymają, nie na maksa ale trzymają i przez to cały problem. Po pociagnięciu pedału do tyłu wszystko chodzi tak jak powinno, przy skręcaniu koła swobodnie sie obracają.