Deutz f3l
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
Deutz f3l
Witam. Niestety będę zmuszony do wymiany uszczelki pod głowicą w kompresorze z silnikiem f3l ( chłodzony powietrzem , rozrząd na kołach ) i w związku z tym kilka pytań . Jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy ? Uszczelkę jakiej firmy polecacie ? Na co zwrócić uwagę ? Oczywiście głowica idzie do planowania .
- Kamal
- Mechanik
- Posty: 1781
- Rejestracja: sob 22 wrz 2012, 23:03
- Ulubiona maszyna: Atlas 65 x5
- Otrzymane podziękowania: 7 razy
Re: Deutz f3l
Podaj typ silnika
Bo narazie podałeś że masz silnik szybkoobrotowy o 3 cylindrach ustawionych w rzędzie.
W tym roczniku chłodzeniu powietrzem i rozrządzie na kołąch domyslam się ze to 912/913. A tam każdy cylinder ma swoją głowicę. Do tego jest rózna wysokośc uszczelek. Najlepiej wziąść komplet montażowy. Deutza lub Wictor Reinz cena podobna. grubością uszczelek pod kolektory się róznią.

W tym roczniku chłodzeniu powietrzem i rozrządzie na kołąch domyslam się ze to 912/913. A tam każdy cylinder ma swoją głowicę. Do tego jest rózna wysokośc uszczelek. Najlepiej wziąść komplet montażowy. Deutza lub Wictor Reinz cena podobna. grubością uszczelek pod kolektory się róznią.
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
Re: Deutz f3l
Najprawdopodobniej f3l 912 ale z tego co widzę to cylindry są osobno a głowica jest jedna . więc pewnie uszczelka też jest jedna . nigdzie nie mogę znaleźć czy to jest 912 czy 913 ....
- Kamal
- Mechanik
- Posty: 1781
- Rejestracja: sob 22 wrz 2012, 23:03
- Ulubiona maszyna: Atlas 65 x5
- Otrzymane podziękowania: 7 razy
Deutz f3l
Zrób zdjęcie. Silnik 912 ma osobne głowice.
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
- Kamal
- Mechanik
- Posty: 1781
- Rejestracja: sob 22 wrz 2012, 23:03
- Ulubiona maszyna: Atlas 65 x5
- Otrzymane podziękowania: 7 razy
Deutz f3l
Dokładnie to silnik Deutza. Z osobnymi głowicami. Musisz znaleźć na nim tabliczkę i zobaczyć czy to jak myślę 912 czy 913. Może być i starszy serii 7 czy 8 ale nie sądzę. Czy ci strzela przy rozruchu? I chwilę na zimnym? To właśnie objaw padniętej uszczelki. Tam uszczelki się mierzy bo są różnej grubości. Tak jak pisałem weż zestaw.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
Re: Deutz f3l
Niestety po tabliczce został jedynie ślad ( tak w dolnej częsci bloku ) . Strzela przy rozruchu na zimnym i ewidentnie widać podmuch w okolicach głowicy po ok 5 sek. spokój chodzi jak powinien . Rozumiem że można wymienić jedną uszczelkę tzn. na jednym cylindrze ?? Wezmę komplety na jeden gar . Jakimi siłami dokręcać głowicę ? Oczywiście głowicę planować ?
-
- Posty: 6192
- Rejestracja: pn 14 kwie 2008, 20:47
- Firma: Szukam
- Ulubiona maszyna: JCB, Schaeff
- Lokalizacja: Krzemieniewo
- Otrzymane podziękowania: 2 razy
Deutz f3l
Zestaw gumek sobie zaraz weź na rurki popychaczy i pod osłonę zaworów i śrubę od jej mocowania ( mały oring)
Głowicę trzeba by ocenić po rozebraniu, ale nie wszędzie Ci ją zrobią.
Kiedyś myśleliśmy że pęknięta głowica a to się okazało że uszczelka. Żebyś się nie zdziwił że to pierścień metalowy bo taka właśnie uszczelka jest.
Głowicę trzeba by ocenić po rozebraniu, ale nie wszędzie Ci ją zrobią.
Kiedyś myśleliśmy że pęknięta głowica a to się okazało że uszczelka. Żebyś się nie zdziwił że to pierścień metalowy bo taka właśnie uszczelka jest.

-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
- Kamal
- Mechanik
- Posty: 1781
- Rejestracja: sob 22 wrz 2012, 23:03
- Ulubiona maszyna: Atlas 65 x5
- Otrzymane podziękowania: 7 razy
Deutz f3l
Pamiętaj że uszczelki mają różną grubość. i dlatego komorę spalania się mierzy. Śruby też sie mierzy na długośc czy nie rozciągnięte.
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
Deutz f3l
Czyli najpierw demontaż a potem zamawianie części ? Ok. Dziękuję mam nadzieję że sobie poradzimy
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
-
- Posty: 5654
- Rejestracja: sob 23 sty 2016, 18:52
- Firma: Wspaniała
- Ulubiona maszyna: Wszystkie
- Otrzymane podziękowania: 3 razy
Deutz f3l
Jaka powinna być wysokość komory spalania?
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 13 mar 2016, 15:39
- Firma: Auto Handel MONIKA
- Ulubiona maszyna: Flottair 648
Deutz f3l
Witam.Dziś zdemontowałem głowicę , czy to możliwe że na uszczelce nie widać pęknięcia ???? Przy rozruchu strzelał .
-
- Posty: 5654
- Rejestracja: sob 23 sty 2016, 18:52
- Firma: Wspaniała
- Ulubiona maszyna: Wszystkie
- Otrzymane podziękowania: 3 razy
Deutz f3l
A jest czarna obkopcona w jakimś miejscu? Nie musi być pęknięta.
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 2636 Odsłony
-
Ostatni post autor: macius
-
- 57 Odpowiedzi
- 28394 Odsłony
-
Ostatni post autor: vagers-vagers
-
- 30 Odpowiedzi
- 22566 Odsłony
-
Ostatni post autor: Kamal
-
- 8 Odpowiedzi
- 9687 Odsłony
-
Ostatni post autor: Kamal
-
- 5 Odpowiedzi
- 5150 Odsłony
-
Ostatni post autor: Kamal