Marka i model maszyny: Case 695sm
Rok produkcji: 2004
Witam. Case 695sm 2004r, skrzynia Power Shift.
Case jeździł do końca, EGS nic nie zgłaszał. na następny dzień rano po przekręceniu kluczyka mruga kolejno
od 1do 8 na zielono. po wciśnięciu kick down dioda nr1 mruga na czerwono i nic więcej. W trybie serwisowym Limp Home jedzie do przodu i do tyłu na jednym biegu. olej w skrzyni był na lekko powyżej minimum.
bezpiecznik F4a odpowiedzialny na EGS ok, kostka od EGS sprawdzona, przewód do skrzyni nie przetarty i nie załamany.
Czy aluminiową osłonę na małe imbusy po lewej stronie skrzyni mogę odkręcić? nie mam tam oleju?
NEWS: WSZYSTKO W PORZĄDKU! Jesteś na Kopaczka.pl .
Forum przeszło aktualizację skryptu tzw. silnika. Można normalnie przeglądać, zakładać wątki i pisać odpowiedzi.
Zapraszam do wątku AKTUALIZACJA po więcej informacji i do dyskusji co ułatwi dopracowanie forum pod nas Wszystkich!
Forum przeszło aktualizację skryptu tzw. silnika. Można normalnie przeglądać, zakładać wątki i pisać odpowiedzi.
Zapraszam do wątku AKTUALIZACJA po więcej informacji i do dyskusji co ułatwi dopracowanie forum pod nas Wszystkich!
Case 695 SM, EGS mruga od 1-8 .
- rudesmen
- Posty: 2457
- Rejestracja: sob 08 paź 2005, 17:05
- Prawdziwe imię: Patryk
- Zawód: Informatyk
- Firma: Kopaczka.pl
- Ulubiona maszyna: Jeszcze szukam
- Zainteresowania: lubię jeździć na rowerze
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 8 times
- Kontakt:
Re: Case 695 SM, EGS mruga od 1-8 .
Proszę, tu masz link do Service manual 580SR 590SR 590SR+ 695SR Series 3 nowsza maszyna ale też ma EGS i możliwe że diagnostyka skrzyni jest taka sama.
Patrz na 164 stronie pdf.
https://drive.google.com/file/d/14s3F47 ... sp=sharing
Patrz na 164 stronie pdf.
https://drive.google.com/file/d/14s3F47 ... sp=sharing
-
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz 29 kwie 2018, 10:41
- Firma: Amator
- Ulubiona maszyna: CASE 695 Super M
- Zainteresowania: Rolnictwo
- Lokalizacja: Malbork
- Been thanked: 1 time
Re: Case 695 SM, EGS mruga od 1-8 .
Kop-ład dalej ma problemy z 3 i 4 biegiem.
Wiązka od sterownika EGS do 2 kostek na błotniku sprawdzona i „przedzwoniona”. Druga wiązka od kostki na błotniku do skrzyni sprawdzona i „przedzwoniona”. Żadnych przetarć czy załamań nie ma. Kostki czyste, suche.
Licznik cały czas pokazywał i pokazuje prędkość.
Po wciśnięciu Kick down mruga: 2 red, 5 orange. Błąd F7. Inne wejście, obwód otwarty.
(Other output Open Circuit).
Gdzie mogę dalej szukać Napięcie na 6 cewkach od 28 do 29.2 ohma.
Wiązka od sterownika EGS do 2 kostek na błotniku sprawdzona i „przedzwoniona”. Druga wiązka od kostki na błotniku do skrzyni sprawdzona i „przedzwoniona”. Żadnych przetarć czy załamań nie ma. Kostki czyste, suche.
Licznik cały czas pokazywał i pokazuje prędkość.
Po wciśnięciu Kick down mruga: 2 red, 5 orange. Błąd F7. Inne wejście, obwód otwarty.
(Other output Open Circuit).
Gdzie mogę dalej szukać Napięcie na 6 cewkach od 28 do 29.2 ohma.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz 29 kwie 2018, 10:41
- Firma: Amator
- Ulubiona maszyna: CASE 695 Super M
- Zainteresowania: Rolnictwo
- Lokalizacja: Malbork
- Been thanked: 1 time
Re: Case 695 SM, EGS mruga od 1-8 .
EGS został naprawiony i sprawdzony.
Teraz nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Klawisz jest na OFF i napęd cały czas działa, po włączeniu na 4x4, wyskakuje błąd "T" mruga", Rezystancja na cewce 4WD to 28,3 Ohma.
Nie mogę też sprawdzić cewki VCS ( Elektronic Controled Modulation Valve )wg. ksiażki powinno być 3,55 Ohma. Cewki mierzyłem na wtyczce od EGSu Masa to pin "U". Tak sprawdzałem 6 jednakowych cewek. Na cewce VCS multimetr nic nie pokazuje. jest jakaś inna procedura do sprawdzenia?
I jeszcze jedno pytanie czy da się zdjąć boczną pokrywę ze skrzyni i wymienić cewkę, lub je bezpośrednio sprawdzić? Będzie tam na tyle miejsca, czy trzeba dodatkowo jakieś elementy demontować?
Teraz nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Klawisz jest na OFF i napęd cały czas działa, po włączeniu na 4x4, wyskakuje błąd "T" mruga", Rezystancja na cewce 4WD to 28,3 Ohma.
Nie mogę też sprawdzić cewki VCS ( Elektronic Controled Modulation Valve )wg. ksiażki powinno być 3,55 Ohma. Cewki mierzyłem na wtyczce od EGSu Masa to pin "U". Tak sprawdzałem 6 jednakowych cewek. Na cewce VCS multimetr nic nie pokazuje. jest jakaś inna procedura do sprawdzenia?
I jeszcze jedno pytanie czy da się zdjąć boczną pokrywę ze skrzyni i wymienić cewkę, lub je bezpośrednio sprawdzić? Będzie tam na tyle miejsca, czy trzeba dodatkowo jakieś elementy demontować?
- rudesmen
- Posty: 2457
- Rejestracja: sob 08 paź 2005, 17:05
- Prawdziwe imię: Patryk
- Zawód: Informatyk
- Firma: Kopaczka.pl
- Ulubiona maszyna: Jeszcze szukam
- Zainteresowania: lubię jeździć na rowerze
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 8 times
- Kontakt:
Re: Case 695 SM, EGS mruga od 1-8 .
Ideą forum jest, że wątek ma służyć autorowi i przyszłym poszukiwaczom rozwiązań tego samego problemu. Proszę miej na uwadze, aby podzielić się rozwiązaniem nawet w temacie bez odpowiedzi - brak odpowiedzi to znak, że nikt nie ma nic sensownego do powiedzenia.
Interesuje nas wszystkie szczegóły:
Interesuje nas wszystkie szczegóły:
- jak został zdiagnozowany EGS
- jak wyglądała naprawa
- kto i za ile go naprawił
-
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz 29 kwie 2018, 10:41
- Firma: Amator
- Ulubiona maszyna: CASE 695 Super M
- Zainteresowania: Rolnictwo
- Lokalizacja: Malbork
- Been thanked: 1 time
Re: Case 695 SM, EGS mruga od 1-8 .
EGS został naprawiony wysyłkowo, naprawa kosztowała 3000 pln. Firmy nie będę podawał ale mam gwarancję.
Po naprawie jest poprawa. Wszystko działa jak powinno: diody nie mrugają, Case startuje z drugiego biegu, zmienia biegi do trzeciego, przy wrzucaniu na czwarty redukuje do drugiego. nie rozłącza przedniego napędu. Cały czas jest włączony. Niezależnie od klawisza. I to jest właśnie problem. EGS jeśli wykryje że napęd jest włączony to przy czwartym biegu powinien go odłączyć czy operator tego czy nie chce. Tak samo jeśli jest prędkość powyżej 15 km/h to będzie sygnalizował aby wyłączyć tryb 4WS. Tryb 4WS działa poprawnie i każdym z trzech trybów i podobnie EGS dołącza przedni napęd jeśli się wciśnie hamulec. Klawisz 4WD ustawiny na 2WD, pokrętło 4WS usatwine jak do jazdy transportowej.
Egs jest na 100% sprawny, ponieważ został podmieniony w innej maszynie Case i tam działa poprawnie. wszystkie funkcje działają włączenie z ON OFF 4wd. Jak pisałem wcześniej przewody sprawdzałem wcześnie i jest wszystko ok.
rezystancja na cewce 4WD jest 28 ohm
Po naprawie jest poprawa. Wszystko działa jak powinno: diody nie mrugają, Case startuje z drugiego biegu, zmienia biegi do trzeciego, przy wrzucaniu na czwarty redukuje do drugiego. nie rozłącza przedniego napędu. Cały czas jest włączony. Niezależnie od klawisza. I to jest właśnie problem. EGS jeśli wykryje że napęd jest włączony to przy czwartym biegu powinien go odłączyć czy operator tego czy nie chce. Tak samo jeśli jest prędkość powyżej 15 km/h to będzie sygnalizował aby wyłączyć tryb 4WS. Tryb 4WS działa poprawnie i każdym z trzech trybów i podobnie EGS dołącza przedni napęd jeśli się wciśnie hamulec. Klawisz 4WD ustawiny na 2WD, pokrętło 4WS usatwine jak do jazdy transportowej.
Egs jest na 100% sprawny, ponieważ został podmieniony w innej maszynie Case i tam działa poprawnie. wszystkie funkcje działają włączenie z ON OFF 4wd. Jak pisałem wcześniej przewody sprawdzałem wcześnie i jest wszystko ok.
rezystancja na cewce 4WD jest 28 ohm